گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آمار متناقض، آفت کشاورزی کاشان

خبر
  تقدیر از تولیدکنندگان نمونه در هفته جهاد
گفت و گو: همچنان آمار متناقض، آفت کشاورزی کاشان

عباس ذیلایی سرپرست جهاد کشاورزی کاشان امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در ساختمان آجرنمای جهاد واقع در چهارراه پنجه‌شاه برگزار شد می‌گوید: با افتتاح باغ گلخانه‌ای 60 هکتاری نیاسر 300 فارغ‌التحصیل کشاورزی مشغول به کار می‌شوند در صورتی که غلامعلی خیرخواه که مجری جلسه است و هم کارشناس با سابقه جهاد، با تمجید از خانم غزنوی به عنوان تولید کننده نمونه حرف دیگری می‌زند: باغ 60 هکتاری وی که کاملاً اقتصادی است تنها با سه کارگر اداره می‌شود.
گه‌گاه صدایی شبیه به کار با «پیکور» یا «مته برقی» از اتاق کناری نظم جلسه را بر هم می‌زند. جلسه‌ای که با حضور «کارگر‌نژاد» و خانم غزنوی و دیگر تولیدکنندگان نمونه حاضرند و قرار است ضمن تقدیر از آنان از افتتاح پروژه‌های جدید در این حوزه صحبت شود. خیرخواه و ذیلایی و مهدی باقری مدیرعامل شرکت تعاونی کوثر سخنران‌های جلسه هستند و فرماندار کاشان علی رغم برنامه‌ریزی از پیش‌ تعیین شده غایب جلسه است.
این برو بیا و نیاها در حالی انجام می‌شود که دیروز ستاد بحران با حضورمهدی رئوف مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت امور زیربنایی معاونت هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس‌جمهور و منصور شیشه‌فروش مدیرکل بحران استان خبرهای ناخوشایندی از وضعیت آب استان ارائه کرده‌اند.
کمی آنسوتر در این بی‌آبی ستاد دیگری برای توسعه بخش کشاورزی به ریاست علیرضا جوادی فرماندار شهرستان ویژه کاشان اعلام وجود می‌کند.
اینها و مواردی دیگر از این دست گزارشی است که به زودی در این تارنما ارائه خواهد شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد