گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

نشست خبری محیط زیست

خبر

در هوای گرم و گرد و خاکی کاشان برگزار شد

نشست خبری محیط زیست


رئیس اداره محیط زیست خیلی سرحال نبود. مثل هوای کاشان. همینطوری هم میشه حس کرد ولی تابلوی نشانگری که میدان پانزده خرداد نصب شده هر روز نشانمان می‌دهد. شاخص‌ها یواش یواش از حد مجاز بالا می‌روند و نفس رو تو می‌برند.
محیط زیست سرحال باشه یا نباشه 16 ام تا بیست و دوم خردادماه هفته محیط زیسته و نشست خبری بخواهی نخواهی روشه حتی اگر خبرنگارا هم سرکیف نباشند.

این موضوع را از نحوه پرسش‌های آنها فهمیدم. پرسش‌های خیلی مهم و مرتبط نبود. هرچند یکی از تعداد کارخانه‌های آلاینده پرسید و دیگری از کوره‌های آجرپزی ولی گویا همه دنبال این بودند که چندتا کارخانه آلاینده پلمپ شده که به جوابی نرسیدند.
محمود مدرسی خبرنگار دفتر واحد خبری صدا و سیمای کاشان طبق معمول دیر اومد و زود رفت. تا زمانی که حضور داشت الودگی صوتی جلسه بیشتر شد ولی همکارش «میرزابیگی»‌ از زمین تا آسمان باهاش فرق داره. تازه با مطلبی که پرسید جلسه گرم‌تر شد. «تنش‌های تابلو کَندن‌های منطقه حفاظت شده قمصر و برزک به کجا رسید؟»
مدرسی گفت: «برزکو ولش کن» و محمد ملک‌آبادی خبرنگار پورتال خبری هم پی‌شو گرفت و گفت: «موضوع برزک نخ‌نما شده» ولی قهرمانی بیشتر وقت جلسه را به آن اختصاص داد.
پی‌گیری انجام این نشست‌ها با خانم عسگری مسئول روابط عمومی اداره محیط زیست است و خبرنگار اصفهان زیبا و ایرنا و ایلنا هم در این نشست حضور داشتند. راستی یادم رفت. همه، ماشاءالله خاکسار خبرنگار روزنامه کار و کارگر را دوست ‌دارند.
حال داشته باشم یا نداشته باشم اگه خدا بخواهد شرح مفصل این نشست خبری رو تو چند پست ارائه کرده و در ماهنامه پهشت پنهان چاپ می‌کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

آخرای بحث و حرفاشون نظر منم پرسیدن
منم که سراسر مباحثات ساکت بودم و خود خوری میکردم یهو کنترلمو از دست دادم و گفتم: منم میتونم مث خیلیای دیگه با لبخند از این طرح ها استقبال کنم و حتی چنتا هدنونه هم بذارم زیر بغلتون...اما...
شما اگه عرضه دارید کارای قبیو ادامه بدین یا به...کمک کنین...
خلاصش کنم : انگار همه دچار دور باطل شدن. اکثرادنبال منافع شخی و اغراض...ولش کن. واسه چی اینا نوشتم! ...خوندن مطالبت یادم انداخت:)
شاد باشی. به دور از جور هرز علفهای باغ کال پرست..
پابلیکش نکنیا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد