گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تجلیل از محسن عبدالشاه

 خبر 

تجلیل از محسن عبدالشاه

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از «محسن عبدالشاه» به پاس 26 سال خدمت خالصانه در دبیرستان های شهر برزک در نماز جمعه این شهر تقدیر شد.
رئیس شورای شهر برزک در این مراسم با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش، به خبرنگار بهشت پنهان گفت: همه مربیان مشکلات و سختی های کار در برزک را به جان می خرند تا روشنایی بخش افراد از تاریکی جهل به روشنایی آگاهی باشند و از اینرو تصمیم گرفته شد از آقای عبدالشاه به عنوان نماینده همه مربیان دلسوز و فردی که 26 سال مداوم برای برزک زحمت کشیده است تشکر و قدردانی شود.
وی با بیان این که خود شاهد سختی های کار این مربی دلسوز در برزک بوده است افزود: ایشان با وجود سختی کار در برزک و دوری راه، هیچوقت لب به گله نگشود و همواره از مردم و دانش آموزان برزکی تعریف کرد.
محمد سنجریان گفت: زحمات آقای عبدالشاه و همه مربیان با هدایای مادی قابل جبران نیست و هدیه ناقابلی که به ایشان تقدیم شد در حد بضاعت بود و بدون شک همه مربیان در قلب مردم برزک جای دارند.
مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه نیز در حاشیه این مراسم با تشکر از زحمات آقای عبدالشاه به عنوان مربی دلسوز به خبرنگار بهشت پنهان گفت: نمازگزاران از این حرکت ستاد نماز جمعه و رئیس شورای شهر در تجلیل از جناب آقای عبدالشاه اظهار خشنودی و رضایت کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
عاااااااااییییییااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

اگه یه کار حسابی و آدم وارونی کرده باشید همینه...آفریییییییییییییییییییینننن...

setare_nazzari پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 02:35 ب.ظ

ایول فقط اقای عبدالشاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد