گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

معرفی گلِ بخش برزک در سایه جشنواره گلاب رضویی

خبر

معرفی گلِ بخش برزک در سایه جشنواره گلاب رضویی

گلاب دو‌آتشه بخش «برزک» طی جشنواره «گلاب رضوی» جهت شست‌وشو و غبارروبی حرم مطهر ثامن‌الحجج امام رضا علیه السلام تقدیم آستان قدس رضوی می‌شود.
دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه همایش از ۱۲ اردیبهشت‌ماه در باغ فدک تهران به مدت ده روز برگزار می‌شود گفت: هدف از این جشنواره آن است بخش «برزک» در سایه تقدیم گلاب به آستان قدس رضوی، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گل و گلاب استان و خاستگاه گل محمدی معرفی شود.
دکتر «جعفر معصومی» افزود: امور اجرایی جشنواره با هماهنگی‌های انجام شده با آستان قدس رضوی و مسئولین بخش برزک طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال انجام و پی‌گیری است.
وی با اشاره به همکاری مؤثر بخشدار و شهردار برزک گفت: از بهمن‌ماه سال گذشته تا کنون ۶ جلسه با حضور مسئولین بخش برزک در بخشداری تشکیل و شرح وظایف مشخص و کار‌ها تقسیم و صورتجلسه شده است و پیشرفت کار‌ها طبق برنامه می‌باشد.
وی با اشاره به این‌که بخش برزک با وجود پتانسیل‌های بالا و بزرگ‌ترین تولید‌کننده گل و گلاب استان ناشناخته باقی مانده است گفت: قرار گرفتن در کنار مجموعه معنوی آستان قدس این فرصت را فراهم می‌کند تا بتوانند بخش برزک را به بهترین نحو معرفی کنند و به نظر می‌رسد اراده قوی و انگیزه‌ای جدی برای این کار در سطح مسئولین بخش دیده می‌شود.
دکتر معصومی افزود: با وجود همکاری مسئولین بخش برزک تلاش می‌کنیم با توجه به کارهای انجام شده، جشنواره را در حد توان برگزار کرده و پوشش مناسبی از طریق شبکه‌های تلویزیونی برای هموطنان ارائه نماییم.


ماهنامه بهشت پنهان

شماره 37

اردیبهشت 1391

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد