گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مثلث بی‌عرضگی

مدیر جهاد تشریح کرد

مثلث بی‌عرضگی

آیت‌الله العظمی جوادی از بزرگترین مراجع کشور است. ایشان در جمع فعالان بخش کشاورزی گفت: حضرت علی می‌فرماید هرکس آب و زمین دارد و همچنان فقیر است از رحمت خدا به دور است.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان در هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و درمراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲ پروژه جهاد کشاورزی در جمع روستائیان بخش نیاسر در امامزاده هاشم‌بن موسی‌بن جعفر روستای رحق با بیان این مطلب افزود: فردای قیامت اینگونه نیست که شرابخوار به جهنم برود. کسی که آب و زمین دارد و به جای این که ۴۰ تن محصول برداشت کند، ۱۵ تن برداشت می‌کند این آدم بی‌عرضه است و در فردای قیامت باید جوابگو باشد.

مدیر جهاد کشاورزی افزود: در این بی‌عرضگی، از من که مدیر جهاد هستم تا کارشناس و تولیدکننده هر سه مقصریم.

جواد امان پور در ادامه گفت: من در ابتدای خدمت گفتم و الان هم که تقریباً در آخر خدمت هستم و بازنشسته می‌شوم می‌گویم: کشاورزان بیایند از کارشناسان بپرسند که کشاورزی که بالاترین میزان برداشت محصول دارد، چه می‌کند و همان کار را انجام بدهیم.

گفتنی است در این جلسه کشاورزان با آسودگی خاطر مسائل و مشکلات خود را با مسئولین جهاد کشاورزی و بخشدار در میان گذاشتند و مسئولین با صبر و حوصله پاسخ گفتند و صحنه‌های ماندگاری از نور و مهربانی در جمع مردم روستا خلق شد. اخبار و گزارش‌های تکمیلی در فرصت‌های بعدی به اطلاع مخاطبین سایت روزنامه کاشان خواهد رسید.


ماهنامه جوان کویر

روزنامه کاشان

20 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد