گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

عاقلانه نیست

خبر

عاقلانه نیست

انتزاع شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از دانشگاه علوم پزشکی کاشان 


انتزاع شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از دانشگاه علوم پزشکی کاشان موضوع نامه ای بود که چند روز پیش، از طریق خبرگزاری ایمنا منتشر شد. گفته شد این نامه توسط جمعی از کارکنان شبکه تهیه و در اختیار خبرگزاری قرار گرفته است.
برای بررسی موضوع، نظر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان را جویا شدیم. وی ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان زحمت کش شبکه آران و بیدگل گفت: بیان مسائل و مشکلات از جمله حقوق اساسی کارکنان می باشد و بهتر است برای جلوگیری از سوء استفاده، و حل مشکلات احتمالی از راه های قانونی و رسمی که در مناسبات اداری پیش بینی شده است استفاده شود.
دکتر اعرابی نامه مذکور را فاقد امضاء مشخص و مستندات قانونی عنوان کرد ولی با این وجود در جواب دغدغه های مطرح شده گفت: من از روی تعصب محلی صحبت نمی کنم و به نظر من بعنوان یک ایرانی و یک کارشناس؛ این کار عاقلانه نیست و نمی بایست دنبال چنین فکری رفت.
وی افزود: رسیدگی و توجه دانشگاهی که به بیش از ۲۰ شبکه بهداشت و درمان خدمات می دهد، قطعاً کمتر از دانشگاهی است که یک شبکه تحت پوشش دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان این که در اختصاص بودجه شاخص های مختلفی مدنظر است گفت: جمعیت تنها یکی از این شاخص ها است و مواردی چون سرانه آموزش و متفاوت بودن هزینه تخت های آموزشی بیمارستانی با تخت های بیمارستانی که متخصص در آن کار می کند و پوشش منطقه ای بیمارستان در تعیین میزان بودجه تأثیر گذار است.
اعرابی سیاست وزارتخانه در چند سال اخیر را تبدیل دانشکده های پزشکی به دانشگاه بیان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان از سال ۱۳۷۲ تأسیس شده و این در حالی است که شبکه بهداشت آران و بیدگل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کاشان سال ۱۳۸۵ انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز امیدواری کرد بدون ایجاد جو روانی، نقایص و کاستی ها را گفته و به دنبال حل آن باشیم.

ماهنامه جوان کویر
روزنامه کاشان
دی 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد