گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

«سفیران خدمت» به «بازدید دوره‌ای» می‌رود

خبر 

«سفیران خدمت» به «بازدید دوره‌ای» می‌رود

فرماندار کاشان با بیان این که طرح «سفیران خدمت» که در تصدی فرماندار سابق اجرا می‌شد جای خود را به «بازدید دوره‌ای‌‌» داده است گفت: هدف اصلی بازدید دوره‌ای بررسی مصوبات سفیران خدمت در دوره قبل است.

وی افزود: در این طرح بررسی می‌کنیم چه مقدار از مصوبه‌های انجام شده است و چه مقدار باقی مانده است. اگر این مقدار که مانده، قابل اجراست؛ برای عملیاتی شدن آن پی‌گیری لازم را انجام می‌دهیم ولی چنانچه قابل اجرا نباشد با صراحت به مردم می‌گوییم مصوبه به این دلایل قابل اجرا نیست.

علیرضا جوادی بازدیدهای دوره‌ای که تا کنون انجام شده است سه نوبت اعلام کرد و گفت: در این بازدیدها به بیش از ۲۵ روستا رفته و مصوبات را مورد بررسی قرار داده‌ایم که به صورت میانگین بالای ۹۰ درصد آن انجام شده است.

گفتنی است حاج فرماندار سابق کاشان با ابتکار طرحی تحت عنوان «سفیران خدمت» با حضور تمامی مسئولین دستگاههای دولتی در روستاها و نواحی مختلف شهر و شهرستان حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات مردم را مورد ارزیابی قرار داده و در جهت حل آن مصوبه‌ای تعریف می‌شد.

حاجی در طول ۶ سال مدیریت در فرمانداری کاشان، مسئولان را ۲۱۰ مرتبه در طرح سفیران به مناطق مختلف برد و ۳ هزار ۱۱۰  مصوبه نتیجه این سفرها اعلام شد.

لازم به ذکر است طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری کاشان فردا فرمادار به همراه جمعی از مدیران اجرایی از روستاهای بخش نیاسر بازدید خواهند کرد. 

 

ماهنامه جوان کویر 

روزنامه کاشان 

۱۷ دی ماه ۱۳۹۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد