گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

شهردار برزک بر نقش نظارتی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد

خبر

شهردار برزک بر نقش نظارتی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد

شهردار برزک گفت: نقش نظارتی مردم بر شورا و شهرداری برای تصمیم‌گیری بهتر از جایگاه بالایی برخوردار است و مردم باید وظیفه‌ شورا و شهرداری را بهتر بشناسند.

سعید میرزایی که در جمع نمازگزاران برزکی در مسجد جامع این شهر سخن می‌گفت با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) که می‌فرماید: «ای مالک هیچ کس در مصر نیست که تو از کمک او بی‌نیاز باشی» همراهی مردم را در ارائه ایده‌ها و فکرهای خود، اثرگذار و با اهمیت دانست.


وی درآمدهای شهرداری برزک از بدو تأسیس (۱۳۸۲) تا پایان سال هشتاد و نه را، ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۱درصد از داخل شهر و ۶۹ درصد از محل کمک‌ها و اعتبارات دولتی تأمین شده است.

میرزایی با توجه به درآمد حاصله، سرانه درآمدی هر شهروند را، یک میلیون و ۱۶۸ هزارتومان دانست و گفت: از مجموع درآمد حاصله ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف هزینه‌های عمرانی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صرف هزینه‌های جاری شده است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به فعالیت‌های شهرداری اشاره کرد و گفت‌: آسفالت بیش ار ۶۰۰۰ متر مربع از معابر، آزادسازی مابقی میدان سوم دی واقع در باغستان، پی گیری احداث پارک بزرگ شهر، ادامه احداث پارک خوید، ادامه تعریض جاده تفریحی توریستی سعدآباد، پی گیری جهت احداث کمپ توریستی توسط میراث فرهنگی و گردشگری در منطقه پریان، ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور همه همکاران در مساجد شهر، پی گیری جاده اصلی موته-کاشان، راه اندازی  سامانه پیامک هوشمند، راه اندازی سایت جدید شهرداری، پی گیری اعتبارات ساختمان آتش نشانی و پی گیری مرمت کوچه مسجد جامع  و آزادسازی نقاط حادثه خیز شهر بخشی از عملکرد شهرداری برزک است.


ماهنامه بهشت پنهان

روزنامه کاشان 21 آذرماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد