گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تعمد آبفا در اتلاف آب

خبر

تعمد آبفا در اتلاف آب

مهندس محمد رضا اسدی معاون بهره‌برداری آبفا گفت: شرکت تعمداً ، آب را در روز حادثه قطع نکرد.

وی با اشاره به وقوع حادثه در روز عاشورا گفت: ساعت ۷/۳۵ با مرکز پیام آبفا تماس گرفته و شکستگی لوله را اطلاع دادند. ولی با توجه به این که در این روز همة هیآت برای تدارک ناهار عزاداران نیاز به آب داشتند و در صورتی قطعی به مشکل برمی‌خوردند از اینرو آب را قطع نکردیم و بدین جهت تا ظهر آب از محل شکستگی خارج می‌شد.


اسدی قدمت لوله‌ها را علت اصلی حادثه دانست و گفت: حدود ۲۵۰ کیلومتر اسکلت اصلی شهر ، لوله قدیمی‌است. بخشی از آن اصلاح شده است که می‌توان به اصلاح شبکه اصلی در خیابان نطنز ، اباذر و افضل اشاره کرد.

وی افزود: لوله اصلی از خرداد تا میدان امام حسین نیز می‌باید تعویض شود و در دستور کار شرکت قرار دارد ولی برای این کار به ۱۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

اسدی در جواب علت ناهماهنگی راهنمایی و رانندگی و آتش نشانی با مأموران آبفا در کنترل حادثه گفت: ما به خاطر نیاز عزاداران به آب، ترجیح دادیم آب در سطح معابر رها باشد تا اینکه قطعی آب داشته باشیم.

گفتنی است ترکیدگی لوله اصلی در خیابان شهید رجایی باعث آب‌گرفتگی این خیابان در روز عاشورا شد که عملیات تعمیر  با تلاش مأموران شرکت آبفا تا ساعت ۱۲ شب به طول انجامید.


ماهنامه بهشت پنهان

روزنامه کاشان 17 آذر 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد