گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

غفلت خیرین کاشانی از مددجویان بهزیستی

خبر

غفلت خیرین کاشانی از مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان که در جمع خبرنگاران گفتگو می‌کرد با بیان این که میزان اعتبارات دولتی جوابگوی افراد تحت پوشش نیست گفت: ‌مجموع کمک‌های نقدی مردمی‌و خیّرین به اداره بهزیستی جهت تأمین هزینه‌های حمایتی افراد تحت پوشش در سال ۸۹ برابر با ۲۱ میلیون تومان و در سال ۹۰ تاکنون رقمی‌معادل ۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: کمک‌های مردمی‌به مجموعه‌های تحت پوشش بهزیستی بیشتر جنبه غیرنقدی و خدماتی دارد. مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خدماتی به مجموعه‌های تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان بوده و امسال بهزیستی تا کنون ۴۸۰ میلیون تومان جذب کمک‌های مردمی‌داشته است.
امین عسگری به اعتبارات جذب شده در حوزه سالمندان اشاره کرد و افزود: جذب اعتبار در حوزه سالمندان ۷۲۰ میلیون تومان است که از این مبلغ تنها ۱۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی تأمین شده است. در حالی که کاشان ۳۵هزار سالمند دارد.
عسگری با بیان این که سازمان بهزیستی با ۵۳ فعالیت تخصصی از لحظه تولد و حتی قبل از آن تا سالمندی و مرگ به مردم خدمات‌رسانی می‌کند. گفت: ۱۵۵۰ کودک در ۳۰ مهد شهری و روستایی از خدمات این اداره بهره‌مند می‌شوند.
وی به ارائه خدمات به فرزندان بی‌سرپرست یا بدسرپرست اشاره کرد و گفت ۵ مرکز  تحت پوشش اداره در حال ارائه  خدمات به این افراد می‌باشد.
وی زنان سرپرست خانوار و فرزندان طلاق و معلولین شهرستان و سالمندان را از گروه‌های دیگر دانست که از خدمات اداره بهزیستی استفاده می‌کنند و گفت: ۴۶۷ خانواده که زن سرپرست خانوار می‌باشد. ۵۰۶ ناشنوا و ۳۳۹ نابینا شهرستان تحت پوشش این اداره و از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند.
رئیس اداره بهزیستی کاشان از خیرین تقاضای کمک کرد و گفت: من از اینجا دست کمک به سوی همه خیرین که به بهزیستی کمک کنند دراز می‌کنم.


ماهنامه جوان کویر

روزنامه کاشان 10 آذر 1390


نظرات 1 + ارسال نظر
گوشی موبایل رایگان چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.tanhatarinparsi.blogfa.com

اگه گوشی موبایل رایگان می خواهید به وبلاگ من یه سر بزنید.
به خدا سر کاری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد