گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

گام های نهایی شماره ۲۵ ماهنامه بهشت پنهان

امروز صبح با آقای صادقی گفتگویی تلفنی داشتم. صحبت حول و حوش ویژه برزک بود و مطالب آن. آقای صادقی در ارتباط با مطلب حقیر پرسید. توضیحاتی خدمت ایشان ارائه کردم.  

شماره قبلی ویژه برزک به عملکرد شهردار اختصاص داشت و این شماره نیز دنبال مطالب قبلی خواهد بود. یادداشتی در ارتباط با شخص شهردار نوشته بودم که در این شماره و در همان ستون این مطلب ادامه دارد. تلاش کردم همراه با نکات مثبت اخلاقی شهردار به نقاط ضعف عملکردی ایشان پرداخته شود. 

محمود اشرفی کارمند جزء شهرداری نوش آباد به جهت ارتباطات خوبی که با بعضی از مسئولین وقت دارد به مقام شهرداری برزک ارتقا می‌یابد. طبیعی است که نقاط ضعفی داشته باشد و می‌تواند این نقاط ضعف را با گرفتن مشورت از متخصصین امر و تعامل با افراد مختلف رفع نماید هرچند که در وبلاگ شخصی تعامل را امری خصوصی پنداشته و به خود اجازه می‌دهد هرگونه که خود دوست دارد آن را تعریف کند... 

مطالب و نقد بیشتر را در ستون یادداشت ویژه بخوانید. 

مطلب دیگری که در این ویژه به آن پرداخته شده است شکایت شقایقی و اشرفی از مدیر مسئول و سردبیر نشریه است. مجتبی صادقی که شخصیت فرهنگی و موجه آن به هیچ کسی خصوص در برزک پوشیده نیست ساعت‌هایی  از وقت خود را صرف رفت و آمد در دادگستری کاشان می‌کند. بررسی حکم جلب برای این شخص فرهنگی و فراز و نشیب‌های آن می‌تواند برای مخاطلب برزک شنیدنی باشد. 

آشنایی با یک شخصیت فرهنگی از دیار برزک که دستی در شعر و ادب فارسی دارد و توصیه‌‌ای برای انجمن‌های ادبی نیز مطلب دیگری از نشریه این شماره بهشت پنهان است. 

و مطالب و نقدهای دیگر

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://library51.blogfa.com

درود
خسته نباشید.

بی امان پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://biaman.blogfa.com

سلام
در (لیله الرغائب) شب آرزوها.
آرزومند بهترینها برای شما.
مانا باشید[گل]

مدیر مرکز پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
اگه خواستین کسی بیاد شهادت بده ما آماده ایم ها...!
اون عکس ص اول ویژه برزک باحال بود!!!
موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد