گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دو ساله شدیم

شماره ۲۴ ماهنامه بهشت پنهان منتشر شد. 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام خسته نباشی خدا قوت.
رنگی شده خوب شده.کاغذشم خوبه.زحماتت پر برکت

لیلیوم سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

باسلام
من آدرس شمارو از لینکهای یک وبلاگ که خواننده آنم برداشتم و کمی از مطالب در پستهای اول را خواندم هر چند اینجا برای دوستانتان می نویسید امابا اجازه منم من بعد خواننده نوشته هاتون خواهم بود.از چکیده مطالب خوانده شده استنباطم اینست که شما خبرنگار یا سردبیر یا...بهرحال مرتبط با ماهنامه بهشت پنهان در برزک که آنهم نمیدانم کجاست ؟البته در اینترنت سرچ میکنم تا اطلاع یابم. من وبلاکی ندارم اما خواندن مطالب و دردل دیگران را دوست دارم.موید باشید.

مدیر مرکز پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com

سلام
تبریک میگم...
جای ما خالی...!!!
پس کو این پی دی افها...؟!!!
فکر اونایی که دسترسی ندارن هم باشین...
راستی کاغذش خیلی خوبه...!!!!
یا حق!

لیلیوم جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

فهمیدم شما دبیر اجرایی... هستین.این پست یکی مونده به آخر رو نخونده بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد