گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

خاک پایتان، توتیای چشم

ماهنامه بهشت پنهان شماره به شماره، نظرات نویسنده و مخاطب را جویا می‌شود. اشکال‌های خود را بدون تعصب و لجاجت نگاه می‌کند. آنها را رفع می‌کند. دامنه دوستان خود را افزایش می‌دهد.  

ماهنامه تاکید دارد که متعلق به شخص خاصی نیست. خود را از جامعه مطبوعاتی می‌داند. وظیفه و رسالت خود را در نقد سازنده می‌داند. خود را دستگاه تکثیر فکرهای خوب می‌داند.  

نه تنها بر هیچ کس منتی برای ارائه افکار خوبشان به دیگران ندارد بلکه با تواضع و فروتنی دست کمک به سوی همه دراز می‌کند. دوستان را تاجی بر سر خود می‌داند. 

مواضع نشریه روشن است. هرچند بازه‌ای باز برای افکار مختلف دارد اما به قانون اساسی و خط قرمزها احترام می‌گذارد. و با نگاهی حرفه‌ای به کار مطبوعات نگاه می‌کند.  

گاهی نمی‌تواند تمامی توقع دوستان را برآورده کند. باز آنان را دوست می‌دارد و خاک پایشان را توتیای چشم می‌کند. بعضی از دوستان در همراهی حساسیت‌های خاصی را انتظار دارند.  

ماهنامه به همه‌ی حساسیت‌ها احترام می‌گذارد. در کنار گل خاری نیز هست. خارها نیز برای ماهنامه شیرین است وقتی گل وجودی آنان باعث ارتقا نشریه شده است.

تا به روز شدن و روزنامه شدن فاصله‌ی زیادی نیست. و این حاصل تلاش تک‌تک دوستان است. همه و همه در این مسیر نقش پررنگی داشته‌اند. چه با ما بیایند و چه به واسطه ملاحظاتی گاهی با ماهنامه نیایند.

نظرات 2 + ارسال نظر
بی امان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://biaman.blogfa.com

سلام
تلاشهای بی شائبه ومهربان شما ستودنی وقابل تقدیر است.
این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود..
امیدوارم به زودی به روز شوید.
مانا باشید.

سید علوی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد