گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دیدار با فرماندار آران و بیدگل

با یک تماس تلفنی موفق شدم از فرماندار شهرستان آران و بیدگل وقت ملاقات بگیرم. مسئول دفتر فرماندار گرفت ساعت یک و نیم بیا. وقتی دیدم به این راحتی می‌شود وقت گرفت، خوشحال شدم. 

راس ساعت یک و نیم دفتر فرماندار بودم. و بلافاصله به دفتر فرماندار رفتم. خودم رو معرفی کردم. رفیعی هستم از بهشت پنهان خدمت رسیده‌ام. 

با توجه به این که هر سری نشریه بهشت پنهان برای فرمانداری آران و بیدگل ارسال می‌شود، برقراری ارتباط خیلی وقت ما را نگرفت. 

فرماندار گفت نشریه را می‌بینم. مطالب خوبی دارد به غیر از یکی دوبار که مطلب سراسر کذبی را منتشر کردید در بقیه موارد خوب بوده است. 

ایشان به مطلب آقای علیرضا توحیدی اشاره کردند و گفتند: سراسر کذب بود ولی من درصدد جواب دادن بر نمی‌آیم. ایشان ادامه دادند: من در ارتباط با جوان کویر هم همین نظر را دارم.  مطبوعات خوب است رعایت اخلاق و انصاف بشود. من نمی‌گویم ما اشتباه نداریم ولی این که همیشه خارج از اخلاق و انصاف روی اشتباهات مانور بدهیم، کار درستی نیست. البته من نه جواب این دوستان را می‌دهم و نه مبادرت به شکایت و از این گونه اقدام‌ها می‌کنم. 

به فرماندار گفتم. من فکر می‌کنم «گفتگو» است که باعث پیشرفت و تعالی جامعه می‌شود و با روبروی هم قرار گرفتن و لجاجت کردن نمی‌توان در مسیر گفتگو قرار گرفت. از این رو ماهنامه بهشت پنهان آماده است فضای گفتگو را فراهم کند.  

وقت معرفی همکاران رسید به آقای عنایتی و توحیدی در بیدگل و علوی در نوش‌آباد اشاره کردم. 

فرماندار آمادگی خود را برای تعامل اعلام کرد، هرچند که نگاهش خصوصاْ با معرفی شدن دوستان چیز دیگری را نشان می‌داد شاید می‌خواست با زبان بی‌زبانی بگوید یا قصد شوخی کردن با من را داری و یا اینکه واقعاْ در توهم زندگی می‌‌کنی 

این حالت‌ها زمانی برایم مسلم شد که گفت: 

- آقای علوی همان است که سایت دارد.  

- بله چطور مگه  

- دیشت وبلاگش را می‌خوندم 

- خوب چی بود 

- بگذریم 

جلسه امروز با فرماندار قدمی در جهت شروع یک تعامل بود تا خدا چه خواهد

نظرات 4 + ارسال نظر
صباغیان سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://sabbaghian68.blogfa.com

سلام
نمی تونید یک مصاحبه با فرماندار کاشان یا گرانمایه یامسئولان کارخانه حریر ومخمل کاشان تهیه ودر بهشت بنهان چاب کنید چون من یکی از خانواده های درگیر در این ماجرا هستم باتشکر

سلام
با کمک شما در اولین فرصت

ابراهیمی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

باسلام
ان چنان گفتی که خوشحال شدی فکر کردم وقت ملاقات با امام زمان به شما دادن
معلومه تازه کاری مجیدجان هدفت خیر باشه واگر مصلحت هم باشه کارت زودتر از اینها انجام میشه

مدیر مرکز چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
تیکه آخرش مبهمه...؟
راستی پست آخرمو یه تغییرایی دادم...منتظر نظرات خوب شما هستم....

علوی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

از این فیروزی که آبی گرم نشد و غرق جنگ فهم ها است.

آقای سلگی فرماندار جدید با مرام است و با برنامه. دیشب جایت خالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد