گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

محمد صباغی

امروز خدمت آقای محمد صباغی سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان رفتم و راجع به مسائل بهشت پنهان صحبت کردیم. 

 چند روزی است که حکم سرپرستی این اداره برای آقای صباغی صادر شده است. قبل از ایشان عبدالرضا باقرپور شیرازی در این مسئولیت بودند. مسئولیتی که ۱۸ ماه طول کشید و حکم ریاست برای او صادر نشد. شنیده می شد که مسئولین محلی با باقرپور رابطه ی خوبی نداشتند. 

حکم سرپرستی زمانی تبدیل به حکم ریاست می شود که از تصویب کمیته ای متشکل از مسئولین محلی بگذرد. در این کمیته امام جمعه و فرماندار و نمایند شهرستان در مجلس شورای اسلامی و افرادی دیگر عضویت دارند. من دقیق با این مجموعه آشنا نیستم. 

محمد صباغی قبل از قرار گرفتن در این پست، مدیریت روابط عمومی ارشاد کاشان را به عهده داشت. نمی دانم حکم سرپرستی ایشان چه مدت طول می کشد ولی این موضوع برای من آنقدر اهمیت نداشت که به سراغشان نروم. 

خدمتشان رفتم و گفتم  عدم ثبات مدیریت موضوع خوشایندی برای من نیست در عین حال به ایشان تبریک می گویم و آماده همکاری هستم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد