گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مختصر بنویس و برایم بیاور

«آبروی نظام مهمتر از آبروی افراد است. هرکس تخلف کرد حتی اگر شکایت کتبی هم نداشته باشد، رسیدگی کنید. به پلمب کردن مغازه اکتفا نکنید. پرده بالای مغازه اش بزنید که ایشان تخلف کرده است تا آبرویش هم برود. آنها این موضوع برایشان بیشتر از پلمب کردن اهمیت دارد.» 

این حرف را فرماندار در جلسه اطلاع رسانی شهرستان که در این ماه برگزار شده با اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی ها گفت و از دبیر کمیسیون آرد و نان شهرستان خواست که با این موضوع جدی برخورد کند. و از ایشان خواست تا در همه جلسات شرکت کند و جوابگویی داشته باشد. چون نان مسئله مهمی است. 

ولی 

ماهنامه بهشت پنهان گزارش کاملی در ارتباط با نان در شماره ۱۷ خود آورده بود. پیام این گزارش هرچه بود برخورد شدید با نانوایان را از مسئولین نمی خواست. 

در پایان جلسه خودم را به فرماندار رساندم 

وقتی ماهنامه را دستم دید گویا خیلی خوشش نیامد.  

گفتم در ارتباط با نان گزارش کار کرده ایم 

گفت این شماره را دیده ام 

گفتم گزارش را خوانده اید 

گفت نه 

گفتم پیام گزارش ما چیزی متفاوت با برخورد بود 

گفت مختصر بنویس و برایم بیاور

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://alimoslehi1.blogspot.com

سلام.این گزارش و بخش اول آن مرا یاد داستانی تاریخی انداخت که همه مجبور بودند ماست را به قیمت مصوب به مردم بدهند.از آنروز ماست به دو شکل و با دو قیمت عرضه می شد .یکی ماستی که در حقیقت دوشاب بود و قیمت مصوب داشت و علنی به فروش می رفت برای جلوگیری از تعطیل مغلزه وغیره و دیگری ماستی که ماست واقعی بود وبرای به قول مشتریها ومغازه دار ماست پدر وادر دار وبا قیمتی که البته هم مشتری از پرداخت آن راضی بود هم مغازه دار را به ورشکستگی نمی کشاند.یادم نیستنمام دستور دهنده برای قیمت پایین ماست چه بود اما مردم ماست دوشابی را به نام او می شناختند مثلا می گفتند ماست رضا شاه و به ماست خوب می گفتند ماست پدر ومادر دار.خدا کند این داغ درفشهای بدون شاکی خصوصی پدر ومادر را از نان مردم نگیرد.یاحق

مهدی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://gorgpoor.persianblog.ir/

سلام / با مطلبی درباره شهردار جدید کاشان به روز شدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد