گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

ستاد نماز جمعه کاشان

 علیرضا کاشانی نژاد

 

 

گفتگویی کوتاه با علیرضا کاشانی نژاد رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه  به همراه آقای محمد ملک آبادی در حاشیه نماز جمعه امروز کاشان

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی گرگ پور شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://gorgpoor.persianblog.ir/

شهردار مدرس زاده به کجا خواهد رفت ؟

علی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://alimoslehi.blogspot.com

سلام.ظاهرا متن مصاحبه را ننوشته اید یا اگر نوشته اید قابل دسترس نیست.

سلام
من سعی می کنم رایزنی هایی که دارم در وبلاگ بیاورم ولی گاهی جزئیات آن را بیان نمی کنم

صادق شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ http://moslehivadeghani.parsiblog.com/

سلام جناب رفیعی
گمان کنم احساس کرده اید قصد دارم مچ گیری کنم و وبا شما در یک مناظره سیاسی وارد شده ام و تمام وقت و تمرکزم را بر این امر قرار داده ام تا شما را به بن بست بکشانم و از هر گونه مغالطه و حاشیه روی هم فروگذار نخواهم کرد
اما باور کنید هدفم این نیست شما اولین نفری نیستید که با او به بحث نشسته ام البته نه در این زمینه بلکه در مسایل مذهبی و اعتقادی با اهل سنت در سایت کلوب نزدیک به دو سال است که برای دفاع از عقاید شیعه تلاش می کنم و از آنجایی که می دانستم کلمه کلمه سخنانم می تواند مورد سوء استفاده قرار بگیرد هر متنی را چند بار ویرایش می کردم تا بهترین جواب را به طرفم بدهم خصوصا که با کسانی بحث می کردم که مثل خودم دقیق بودند و سطر سطر نوشته هایم را مورد توجه و نقد قرار می دادند به همین خاطر شاید عادتم شده که به هر کلمه و جمله ای دقت کنم و از هیچ چیز فرو گذار نکنم به نظرم این طور بهتر باشد چون در سیر بحث هیچ نکته مبهمی باقی نمی ماند که اگر بماند جریان فیل و تاریکی خواهد بود و انگور خواستن ترک و عرب و ایرانی

صادق شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ http://moslehivadeghani.parsiblog.com/

در بحثهایم همه چیز هایی که می توانست روشن کننده باشد را در نظر می گرفتم و این بحث هم به حسب عادت چنین است از تعریف واژه ها گرفته تا اعتراف گرفتن بر پذیرفتن مبانی از تمسخر ها و طعن و کنایه ها نمی گذشتم و استدلالات منطقی را می پذیرفتم به همین خاطر چند بار عذر خواهی کرده و نظر طرفم را پذیرفته ام و متقابلا شاهد تسلیم و اعتراف به اشتباه طرفم هم بوده ام هر چند آنها هرگز به حقانیت شیعه اعتراف نکرده اند اما همین که بعد از یک بحث طولانی و دقیق قادر به رد سخنانم و پاسخگویی به سوالاتم نبودند و بحث را رها کرده و ساکت می شدند یا از لحن معاندانه خود کم می کردند به مباحث دیگر می پرداختند برایم خوشحال کننده بود
مسلما شما برای خود عقایدی دارید که اجمالا با آنها آشنا هستم چون انواع این تفکرات را در فامیل خود از نزدیک شاهد بوده ام حتما مستحضرید که علی مصحلی برادر بزرگ بنده می باشد تقابل تفکرات من وشما از اولین نظری که برای دستفروش دروغگو دادید روشن می شود و هر پست و نظری که دادید شناخت من از شما بیشتر شده
همانطور که هر کس تفکرات خود را صحیح می داند و از آن دفاع می کند و سعی می کند دیگران را هم با تفکرات خود آشنا کرده و با خود همراه کند من هم از این قاعده مستثنی نیستم با این تفاوت که احتمال می دهم نقاط مبهمی در ذهنم باشد که در این مباحثات روشن می شود و دانشم تکمیل می شود و از آنجاییکه از اعتراف به اشتباه نمی ترسم یقین دارم که اگر کسی مرا متوجه اشتباهی کند از پذیرش آن ابا نخواهم کرد و از آنجاییکه عقایدم را منطقی و روشن می دانم از به نقد کشیده شدن آن هم بیم نمی کنم خصوصا که در این نقد دو طرفه امیدوارم که راهی را که غبار آلود می بینم شفاف خواهم کرد

صادق شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://moslehivadeghani.parsiblog.com/

و چون می دانم که برای تک تک کلماتی که بر زبان و انگشتانم جاری می کنم باید پاسخگو باشم از شما هم انتظار دارم هر ادعایی را مطرح نکنید و هر مثالی را بکار نبرید و از دقت من بر تمامی کلمات خود دلخور نشوید و تصور نکنید که قصد مچ گیری و دعوا دارم مسلما این یک بحث عاشقانه و ادبی که همراه با اغماض بر خطاها و طبیعی دانستن اغراقها باشد نیست من انتظار دقت و حوصله و تفکر و مستند صحبت کردن را دارم
امیدوارم که بحث ما نتیجه ای خوشحال کننده برای دو طرف داشته باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد