گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

سبحان و عرفان

امروز برای گرفتن شناسنامه عرفان به اداره ثبت آران و بیدگل رفتم. 

نام «عرفان» به پیشنهاد استاد عزیزم آقای عنایتی انتخاب شد. و نام «سبحان» را برادرم علیرضا پیشنهاد دادند.

 

سبحان و عرفان

نظرات 5 + ارسال نظر
ابراهیمی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

باسلام خدمت آقا سبحان دوست خوب وعزیزم
خیلی دوستت دارم مواظب دوست جدیدمان باش یه وقت از رو دستت نه یفته و کار به دستمان بدی درضمن کمی نصیحتش کن اخلاقش به شما نره چون وقتی اومدی مشهد دخترم از دست شما فرار نکنه یادت هست سال قبل اومدی مشهد از دست شما گریه می کرد
ضمنا به بابات هم سلام برسون چون خیلی گرفتاره از یاد شما ومن هم رفته و هر چی میگم آقا سبحان رو سلام برسون انگار نه انگار تا اینکه عکست رو دیدم وخیلی خوشحال شدم وفهمیدم به خیروخوبی هستی
از جوار مرقد امام رضا برای شما و پدر و مادرت ودوست کوچولوم اقا عرفان آرزوی سلامتی را خواستارم

دوست عزیزم سلام
از این که به من سر می زنی خوشحالم
برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی دارم
سبحان و عرفان هم سلام می رسانند.

علی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://alimoslehi1.blogspot.com

سلام.آقای رفیعی عزیز پست قبلی و حضور حضرتعالی و آقای عنایتی کار بسیار زیبا و جالبی بود.قسمتی از زیباترین وجوه زندگی اگر توانایی نگاه کردن از زاویه زیبا به زندگی را داشته باشیم در بیمارستانها و در بین دو طیف بیمار و پرستاران جریان دارد.چه زیباست گاهی به این زیبایی سلامی واحترامی داشته باشیم.آرزومند سلامتی و آقا سبحان و یا آقا عرفان هستم.یاحق

سلام
متشکرم
سبحان اسم پسر اولم است و عرفان اسم پسر دوم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام قدم نورسیده مبارک از اینکه هم اسم فرزند دوم من شد خورسندم.

متشکرم
باعث افتخار است.

محسن جانجانی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

با سلام
برادر قدم نورسیده مبارکه.انشاا... سایه بابا و مامان بالا سرش باشه . محسن از مدینه منوره

سلام
متشکرم
التماس دعا
چطوری می توانیم ارتباط بگیریم؟

مهدی وطنخواه سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام
قدم نورسیده مبارک باشه . اسم قشنگی براش انتخاب کردی
خدا حفظش کنه

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد