گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

جلسه شورای اطلاع رسانی

امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت کردم. به نظر می رسد این جلسه به ابتکار فرماندار و آقای جلالی سرپرست خبرگزاری شکل گرفته و ماهی یکبار برگزار می شود. 

شرکت کنندگان در جلسه خبرنگاران نشریات محلی و سراسری و مسئولان روابط عمومی ادارات سطح شهرستان کاشان می باشند. 

دستور جلسه با بیان دغدغه های مردم از زبان خبرنگاران شروع می شود و بعد فرماندار برای آن تصمیم گیری و صورت جلسه می شود.  

کمیته هایی نیز شکل گرفته است که گزارش کار می دهند و هرچند مسئول روابط عمومی ها که آقای کریمی هستند صحبت کردند و گزارش دادند ولی علت حضور مسئولین همه روابط عمومی ها را در جلسه متوجه نشدم. 

یکی از درخواست های جلالی از حضار ارائه پیشنهاد برای بهتر برگزار شدن شورای اطلاع رسانی بود. 

آنچه به نظر من می رسد. 

نفس کار جالب است ولی فکر نمی کنم عملکردی فعلی موثر باشد. در عین حال همین که دوستان روابط عمومی و خبرنگاران در یک جا جمع می شوند و همدیگر را می بینند کار جالبی است. 

امیدوارم این کار خوب با پیشنهادهای سازنده بتواند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
رسول زاده یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ http://rasoulzadeh.persianblog.ir

گل

صادق دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://moslehivadeghani.parsiblog.com/

سلام
لطفا بفرمایید بحث کلیدی چیست و به چه دلیل کلیدی است چون احتمالا ملاک شما برای کلیدی بودن یک بحث با ملاک من متفاوت خواهد بود بحث اصول اساسی خط امام چطور آیا از نظر شما که ادعا می کنید امام را قبول دارید بحثی روشن کننده نیست؟ یا برخی نامزدهای شکست خورده که از امام هزینه می کردند و ادعای خط امام و یاد امام داشتند چگونه می شود سخنشان را با عملشان که از نظر من از زمین تا آسمان فاصله دارد را توجیه کرد؟

دوست عزیز

سلام

از نظر من بحث کلیدی اهداف حضرت امام است.

آیا یکی از اهداف حضرت امام پیشرفت جامعه بود یا نه؟

آیا هدف حضرت امام اتحاد مردم بود یا نه؟

آیا هدف حضرت امام از بین رفتن فقر بود یا نه؟

و بسیار اهداف مقدس دیگر

من حاضر نیستم راجع به اشخاص بحث کنم و یا اینکه روی تک تک حالات فیزیکی و یا معنوی که فلان شخص در فلان ساعت گرفته اند کتاب ها تعبیر و تفسیر بنویسم

افراد برای من مهم و قابل احترام هستند ولی مهمتر اهداف آنان است.

فکر می کنم ما شرقی ها شخص پرست هستیم و این به نظر درست نیست.

بحث کلیدی برای من اهداف است و آسیب شناسی آن

بنابراین آماده ام راجع به هر هدفی که شما مشخص می فرمایید بحث کنیم و آسیب شناسی کنیم.

ارادتمند

رفیعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد