گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

از هیچ کس کینه به دل نگیرید.

از همه سرحال تر و خوشحال تر به نظر می رسید. جراحات و ورم های روی دستش نشان از آن داشت که مدتی طولانی است به اینجا می آید.  

-  چه پیامی داری؟

از هیچ کس کینه به دل نگیرید. 

- از کسی هم زخم زبان شنیده ای؟ 

اگر یکی شنیده باشم ده تا گفته ام 

 و امروز

همراه با استاد حیدر عنایتی  از بخش دیالیز بیمارستان اخوان بازدید داشتیم.

دیالیز  

 

بخش دیالیز 

 

دیالیز 

 

دیالیز 

 

بخش دیالیز  

 

بخش دیالیز 

 

بخش دیالیز 

 

بخش دیالیز

  

 

بخش دیالیز 

 

بخش دیالیز

 

 

بخش دیالیز 

 

بخش دیالیز 

 

بخش دیالیز 

 

بخش دیالیز 

  

 

بخش دیالیز

 

 

باصری مسئول بخش دیالیز  

 

بخش دیالیز 

 

بیمارستان اخوان کاشان

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر مرکز شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام مهندس
آره عکس واقعا روح وبلاگه...
کار بسیار زیبایی کردی

صادق یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ http://moslehivadeghani.parsiblog.com/

مایلم این بحث ادامه داشته باشد و شما من را روشن کنید همانطور که در ابتدای آشنایی فرمودید که حاضرید وقت خود را صرف روشن شدن بنده کنید
بحث نقد بحث خوبی است ارتباط دوستانه از نزدیک هم بد نیست اما خوبی بحث نوشتاری اینست که نمی شود هر حرفی را زد و رد شد مثل درست عمل نکردن روحانیون و تبغیض در علم دین و دنیا ونماینده خدا که باید حاکم باشد
من از ابتدا برای اینکه روشن بشوم از شما خواستم تا برخی واژه های کلی که برخی ادعای قبول داشتن آنرا می کنند اما در عمل راه دیگری می روند را تعریف کنید اما شما آنرا رها کردید
قبول دارم که نقدهایی به روحانیت ،نظام و حاکمیت وارد است مسلما هیچ کس بی عیب نیست یکی از عیب ها هم انتقاد نا پذیری است که در خیلی ها وجود دارد شاید در من هم باشد اما فکر نکنم با این بحث روشن شوم
از انجاییکه شروع بحث ما با دستفروش دروغگو بود مایلم به ابتدا برگردید و یک موضوع کلیدی و اساسی را به بحث بگذاریم

مجید رفیعی یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

جواب به صادق

دوست عزیز سلام

من هم با بحث موافقم

خدمت شما هم عرض کردم که در ابتدا صحبت های من جسته و گریخته بود زیرا بنا بر نقد و تعامل دو طرفه نبود.

در حال حاضر با یک مورد کلیدی موافقم

اما

ممکن است کلید از نظر شما با کلیدی از نظر من متفاوت باشد.

بعنوان مثال بحث کنیم که رهبر از طرف خدا انتخاب می شود و یا مردم

من موافق نیستم که در ابتدا از این موضوع شروع کنیم.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد