گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

به بهانه «تنها قلب مطبوعاتی و تپنده شهر کاشان»

جوان کویر تمام هم و غم خود را پی گیری یک نماینده مستقل برای آران و بیدگل گذاشته است و چنان احساسی مطلب می نویسد و می گوید که گویا تمام وظیفه مطبوعاتی است و تنها مشکل انسان هایش در شهرستان آران و بیدگل همین 

سرپرستی همشهری هم یک سایت مجلل درست کرده و تبلیغنامه هایش را در آن قرار داده است و نام ویژه نامه هایش را مزین کرده است به «تنها هفته نامه کاشان» هرچند اثر از مطالب آن دیده نمی شود ولی «شیک پلاست کاشان» به راحتی قابل دستابی است. 

ابوالفضل نوحی در مطلبی در دو هفته نامه آرمان در بخشی از نقد شورای شهر کاشان می گوید. «حتی آرمان تنها قلب مطبوعاتی و تپنده کاشان...» و او هم اینگونه اعلام می کند که دیگر مطبوعاتی را مطبوعه نمی داند و در وبلاگ شخصی اشت بهشت پنهان را مفتخر به عنوان «کاغذ» می کند. 

و در مقابل حسین صدری عزیز نیز در گفتگویی که با او دارم خیلی از آدم هایی که خود را مطبوعاتی می دانند رد می کند و می گوید اینها در سختی ها کجا هستند و وقتی که قرار است آشی را تقسیم می کنند سرو کله اشان پیدا می شود. 

و این در حالی است که شیرازی که هنوز سرپرست اداره ارشاد است دل پردرد خودش را از تعدادی از سرپرستی ها و قانون شکنی اشان پنهان نمی کند و در حاشیه جلسه اطلاع رسانی به یکی از این دوستان می گوید: 

قانون را رعایت کنید نگذارید ما که از یک خانواده هستیم رودروی هم بایستیم. 

و این جماعت که قرار است با گزارش های خوبشان گره ای از مشکلات جامعه بردارند دعواهای خود را پیش فرماندار می برند که ای داد و بیداد که در تعاونی مطبوعاتی اشان هم بردند و هم دزدند 

و جالب تر این که طی بررسی ها که از طریق نظارت اداره تعاون صورت می گیرد مشخص می شود تمامی اعضای هیئت مدیره تعاونی مطبوعاتی های عزیز کاشان فعلاْ حضوری در مطبوعات ندارند و حسین صدری با خط و نشان کشیدن اعلام می کند تخلفات همه را بیان خواهد کرد. 

اما صحبت از گزارش شد و دوستان آرمان عزیز نه از زبان خود بلکه گاهی از زبان کیوسک دار سرکوچه و گاه نوحی عزیز علاقمندند خود را تنها نشریه محلی شهر منتظر استان شدن کاشان معرفی کنند نشریه را مزین به گزارش هایی می کنند که در غالب آنها در بالایش داخل یک ستاره یا یک مستطیل نصف کاره نقش بسته شده است: گزارش آگهی 

با همه این اوصاف بهشت پنهان هنوز در منظر دوستان اهل نظر در حد و قواره یک روزنامه دیواری بچه های راهنمایی است و از این درد بر خود می پیچد. 

«بشارت» هم که نوزاد ناخلفی که گویا زاده شده و نشده از دامان متولیان دلارهای نفتی رها شد و خبری ازش نیست تا کجا باز صدقه سری بیاید و تعریف و تمجیدی از سر گیرد. 

و ما قرار است همانطور که مهدی گرگ پور می گوید تلاش کنیم که مسئولین مان محلی باشند از استاندارمان تا فرماندار و بقیه چرا که همه اشکال ها از آنان است 

حرف بسیار است و توبه کرده بودم که زبانم تیز نشود که شد

نظرات 8 + ارسال نظر
همشهری شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.karevane-ashora.blogfa.com

سلام
وب بسیار جالب و پر محتوایی داری
امید وارم موفق و پیروز و سربلند باشی
اگه با تبادل لینک موافقی آدرس وبلاگمو با نام کاروان عاشورا ( آران و بیدگل)
و آدرس www.karevane-ashora.blogfa.com بذار و بعد به من خبر بده تا منم آدرس شما را بگذارم

صادق شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://moslehivadeghani.parsiblog.com/

سلام
خب پس مبنای مشترکی داریم که وقت اختلاف نظر بشود به آن مراجعه کرد
اما تصور می کنم لازم باشد قدری بیشتر توضیح بدهید گاهی لازم خواهد شد که به جزییات هم بپردازیم اما این مسایل نباید ما را از بحثهای مهم تر باز دارد مثلا اگر توضیح دهید که اصول اساسی و مهم خط امام چیست ؟خوشحال خواهم شد البته امیدوارم که بتوانید این اصول اساسی و مهم را به سخنان و پیامها و نامه ها ی امام هم مستند کنید .

علی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://alimoslehi1.blogspot.com

سلام.کدام ...را می شناسی که قبول داشته باشد دوغش ترش نیست.ویا خود را برترین وبهترین نداند.به جرات می توان ادعا کرد کلیه مطبوعات موجود سی سال دیگر به طوبی بیست سال ÷یش خواهند رسید.و بهشت ÷نهان اگر خود را باور کند می توان سر تر از آنی باشد که در خودبزرگ بینی شبیه بعض همکارانتان گم شود.موفق باشید.

علی آقای عزیز
سلام
از این که پیام گذاشتی و باعث دلگرمی من شدی متشکرم
ولی
همه باهم وظیفه داریم از هر طریقی که امکان دارد قدمی در جهت رشد جامعه برداریم.

عباس رسول زاده یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ http://rasoulzadeh.persianblog.ir

فرارسیدن ۴ ابان - جشن باستانی ابانگان را تبریک می گویم

فرز ین دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://library51.blogfa.com

مطلب خوبی بود .

متشکرم

ابراهیمی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ

باسلام
پیشاپیش ولادت امام رضا را به شما وخانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم

من هم خدمت دوست عزیز حسین آقا سلام و تبریک عرض می کنم.
از مشهد چه خبر؟
لطف می کنید که به من سر می زنید
بازهم منتظر شما هستم

گروه دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com

کارگ متولد شد!!!!!!!!!!!!!
از قابله ها تشکر میکنیم....!!!!

من یکی که خیلی بخیه خوردم
ولی
در هر حال باعث خوشحالی و افتخار من است.
تبریک می گویم.

[ بدون نام ] یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد