گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

فالگوش در فرهنگ و ارشاد

پنج شنبه فرصتی شد به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران واقع در میدان بسیج بروم. هرچند محل دوری برای این مجموعه در نظر گرفته شده است ولی ارزش رفتنش را داشت خصوص که فرصتی فراهم شد تا با آقای جلالی به صحبت بنشینیم. 

چند موضوع صحبت شد خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی و همچنین بهشت پنهان و البته قرار شد در آینده ای نزدیک بیشتر در این ارتباط صحبت کنیم. 

در ارتباط با نان مشغول تهیه گزارشی هستم که برای تکمیل اطلاعات به فرمانداری رفتم. می خواستم با آقای شقایقی صحبت کنم که ایشان جلسه داشت و به شنبه موکول شد. 

و اما

فرهنگ و ارشاد و شیرازی که هنوز با حکم سرپرست مشغول به کار است. سومین رایزنی من در پنج شنبه بود. آقای نوحی و دوستشان مشغول صحبت با آقای شیرازی بودند صدایشان بلند بود و تا دفتر ریاست می آمد و مشخص شد که بحث حول و حوش خانه مطبوعات کاشان است. 

 

و بعد از ظهر حرکت به برزک 

طبق معمول جلسه پنج شنبه برگزار شد. دوستانی حضور داشتند و صحبت هایی شد. گروه صفحه آرایی فشار زیادی به من آوردند. دائم و بی قفه می گفتند چرا به برنامه زمان بندی عمل نکرده ام. 

طبق برنامه زمان بندی باید مطالب را در ۲۲ هر ماه تحویل گروه صفحه آرایی بدهم و پنج شنبه ۲۳ بود و مطالب هم کامل نشده است. 

هرچه توضیح دادم راضی نشدند و پاشون تو یک کفش کرده بودند که این حرف ها را نمی فهمیم. 

به دوستان گفتم همانطور که کارها را تقسیم کرده ایم گرفتن دفتر در کاشان به عهده آقای جانجانی و آقای صادقی بوده و این دوستان این کار را انجام نداده اند و به همین جهت محلی برای کمک گرفتن از دوستان در کاشان فراهم نشده است. بنابراین فشار کار روی دوش من بوده  

ولی همه صحبت ها فایده نکرد که نکرد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد