گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

ساعتی با برادر

امروز بچه های صفحه آرایی شروع به کار کردند. مطالبی که آماده بود تحویل دادم و باز هم مانند دیروز حرف و ناراحتی هایشان را شنیدم و چاره ای جز سکوت ندیدم 

فرصتی فراهم آمد تا با داداش دز مسیر برگشت از برزک به کاشان صحبت کنیم. نظر ایشان را از مسائل روز پرسیدم و جوابشون را شنیدم. 

به نظر من با توجه به حضوری دائمی علیرضا در مسائل اجتماعی سیاسی از قبل انقلاب تا کنون تحلیل های عمقی ارائه می دهند. هرچند در بعضی از مسائل باهم اختلاف نظر داریم ولی از تفسیر هاشون استفاده می کنم. 

«هر اتفاقی را می باید در اوضاع و شرایط خودش مورد بحث بررسی قرار دهیم» در جواب سوال من در ارتباط با یکی از مسائل گذشته گفت و ادامه داد «بعنوان مثال مجوز تعداد زیادی از حفر چاهها در منطقه کاشان به دست من صورت گرفته ولی آیا روی آن کار کارشناسی صورت گرفت؟ نه به نظر من شرایط اول انقلاب و حضور جوانان در جهاد این مسائل را به دنبال داشت.» و صحبت های دیگری که مطرح شد. 

و جلسه نقد کتاب که در منزل آقای فریدون کدخدایی با تاخیر حضور یافتم. 

اولین حضور من در جلسات نقد کتاب دوستان بیدگل و نوش آباد بود و برایم جالب بود. امیدوارم ادامه داشته باشد و بتوانم از آن بهرمند شوم.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ http://zionist.blogsky.com

تصاویر فوری فوری ...حفاریهای زیر مسجدالاقصی را اینجا ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد