گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

کنفرانس با حضور ولف گانگ

صبح به کنفرانس مگاالکترونیک که در دانشگاه کاشان برگزار شد رفتم. این کنفرانس کار مشترکی از فنی و حرفه ای کاشان و مرکز رشد دانشگاه کاشان بود. و بعد در این ارتباط با آقای علوانی مدیر مرکز و آقای نجفی کارشناس مرکز صحبتی داشتم. در این کنفرانس آقای ولف گانگ المانی از شرکت فستو صحبت می کرد و آقای توحید ترجمه صحبت های ایشان را به عهده داشت. با آقای توحید و دکتر اجتهد مسئول مرکز رشد صحبت کردم. 

تلاش دارم گزارشی برای این شماره بهشت پنهان باشد. 

بعد از ظهر کامل مشغول آماده کردن متن صحبت با محسن مجیدی زاده بودم. تا ساعت ۹ شب که آماده شد و به ایمیل ایشان ارسال کردم. تا اشکال های احتمالی آن گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد