گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

فرمانداری خبرگزاری نجوای پاییز و بزرگداشت حافظ

روز پرکاری بود. 

صبح با کارشناس انتخابات و شوراهای فرمانداری کاشان آقای قاسمی نیاسر دیدار داشتم. ایشان کمک کردند تا گزارشی در ارتباط با شوراها آماده کنم. 

متاسف می شوم که ساختار به این خوبی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شوراهای فرادستی تعریف شده است و از آن استفاده ای نمی شود. ویا این که جایگاه آن نهادینه نشده است و یا راههای تعاملی مردم و مسئولین و شورها به نقش واقعی خود نرسیده است. 

در هر حال تلاش دارم گزارش برای این شماره بهشت پنهان آماده شود. 

به خبرگزاری جمهوری اسلامی مراجعه کردم. خیلی وقت است که علاقمندم از نزدیک با آقای جلالی صحبت کنم. برایم سوال است که ایشان در جلسات شورای اطلاع رسانی از بهشت پنهان دعوت نمی کند. در ضمن می توان از نظرات ایشان در ارتباط با گزارش خانه مطبوعات استفاده کرد.  

ایشان در دفتر نبودند و گویا به اصفهان رفته بودند. خانم تسلیمی را دیدم. با ایشان در کلاس های تکمیلی خبرنگاری در اصفهان آشنا شدم.

مشک پولی کماکان حل نشده است. و به دنبال راه حلی برای آن 

بعد از ظهر با آقای صادقی به همایش نجوای پاییز رفتم. خیلی نست به سال قبل پیشرفت کرده بود و خوب برگزار شد.  

در حاشیه همایش با آقای نمکی راجع مطبوعات صحبتی شد.

بعد از آن به جلسه بزرگداشت حافظ در منزل آقای حسین بیدگلی رفتم. الحق و الانصاف خوب و جامع و جالب بود.  

از این همه قابلیت و پتانسیل علمی ادبی و هنری در این جلسه شگفت زده شدم. دوستانی را دیدم که قبلاْ در فضای مجازی وبلاگشان را دیده بودم. و عزیزانی هم که حضوری خدمتشان عرض ادب داشتم. 

امیدوارم بتوانیم گزارش کاملی از این جلسه در ماهنامه بهشت پنهان بیاورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد