گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

رایزنی ها و جلسه هفتگی نشریه

امروز صبح برای تهیه گزارش در ارتباط با شورا به فرمانداری مراجعه کردم. بیش از یکماه است که تلاش کرده ام تا با آقای قاسمی نیاسر کارشناس شوراهای فرمانداری ارتباط برقرار کنم تا این که امروز ایشان قول همکاری داد. و قرار شده شنبه برای دریافت و صحبت در این ارتباط به ایشان مراجعه کنم. 

در ارتباط با نان در حال تهیه گزارشی هستم که به آقای اصغر شقایقی معاون فرماندار مراجعه کردم که حضور نداشتند. 

برای تکمیل و ادامه گزارش خانه مطبوعات به آقای شیرازی سرپرست ارشاد مراجعه کردم و صحبت هایی مطرح شد که می تواند در این گزارش از آن استفاده شود. 

مراجعه به دفتر آقای حنطه ای مدیر آموزش و پرورش از دیگر کارهای امروز صبح من بود که موفق نشدم ایشان را ببینم. 

تلاش می کنم به یک تعاملی سازنده بین بهشت ماهنامه بهشت پنهان و آموزش و پرورش دست یابم. 

بعد از ظهر به برزک رفتم. هنوز مقدار از وسایل در برزک بود که جمع و جور کرده و آن را به کاشان انتقال دادم. در این بین فرصتی شد تا در جلسه هفتگی نشریه در مجموعه فرهنگی عماد واقع در حسینیه محله کارگاه شرکت کنم. 

بچه های نشریه و من و صادقی گزارش کاری از فعالیت ها دادیم و آقای صادقی از تقسیم وظایف که جدیداً به تصویب رسیده برای دوستان بیان کرد. 

ایشان گفت برای ماهنامه از تهیه مطالب تا توزیع زمان بندی و مسئول تعریف شد. مقرر شد تا حداکثر 22 ماه مطالب را رفیعی تهیه و تحویل گروه صفحه آرایی با مدیریت آقای نعیمی بدهد و ایشان 5 روز فرصت صفحه آرایی و ویرایش را دارد و آن را برای ارسال به آقای جانجانی تحویل دهد و آقای جانجانی هم برای چاپ سیاه سفید دو روز و برای چاپ رنگی 5 روز وقت در نظر گرفت. و مقرر شد دریافت نشریه از آقای جانجانی و مراحل تاکردن و توزیع در برزک و شهرستان و ارسال پستی را توسط بنده صورت گیرد. 

در ضمن آقای صادقی به بچه های نشریه گفت که تهیه دفتر در کاشان از وظایف من و جانجانی قرار گرفت که به دنبال آن هستم. 

خانم شفیعی گفت: بیش از یکماه است که قرار است این کار انجام بگیرد و هنوز صحبت پی  گیری است. 

آقای صادقی در جواب خانم شفیعی گفت البته با توجه به صحبت هایی که در جمع دوستان شد آقای رفیعی بررسی کرده بودند که هزینه دفتر در کاشان ماهانه صد هزارتومان است و برای صرفه جویی قرار شد از طریق اماکان اوقاف در صورت امکان استفاده کنیم که در حال رایزنی با مسئولین آن مجموعه هستیم و قسمتی از تاخیر به خاطر آقای جانجانی است. 

اما فردا 

اگر خدا بخواهد قرار است یک مسافرت ادبی با دوستان بیدگل به تهران داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بیدگلی جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

دوشنبه شب در بزرگداشت حافظ که در منزلم بزگذار میشود با دوستانت شرکت کن ساعت ۷ بعد ازظهر بیدگل خیابان معین آباد کوچه مسجد قائمیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد