گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آقا ماشاءالله خاکسار سرپرست روزنامه کار و کارگر در کاشان

گزارشی که در ارتباط با خانه مطبوعات کاشان در شماره ۱۶ ماهنامه بهشت پنهان کار کرده بودم باعث بازخورد هایی از سوی دوستان شد. 

ابوالفضل نوحی در وبلاگ خبرنگار مطالبی را در ادامه و تکمیل موضوع آورد و همچنین آقای ماشاءالله خاکسار در صحبتی که چند روز پیش عنوان کرد نشان از ناگفته های بیشتر از گزارش فوق الذکر داشت. 

از این رو امروز به سراغ ایشان در دفتر سرپرستی روزنامه کار و کارگر رفتم و فرصتی شد تا نزدیک به سه ساعت در این ارتباط و موضوعات دیگر به گفتگو بنشینیم. 

ایشان هم خبرنگار و هم سرپرست روزنامه کار و کارگر در کاشان هستند. و صحبت و تجارب باارزشی دارند. 

این گفتگو ضبط شد و می توان در چندین موضوع از آن استفاده کرد. تلاش دارم با کمک از صحبت های ایشان در  شماره ۱۷ بهشت پنهان مطلبی راجع به خانه مطبوعات و  مسائل و مشکلات کارگران کاشانی بیاورم.

تمام بعدازظهر تا همین الان صرف بررسی مطالب اینترنتی شد و خصوصاً که تمام سعی خودم را کردم تا دیروز و امروز پی دی اف نشریه را برای دوستان در گروههای مختلف ارسال دارم آن هم با تاخیر دو هفته ای

به خاطر نقل و انتقالی که به کاشان داشتم زمانی طول کشید تا به شبکه جهانی وصل شوم ولی حالا الحمدالله 24 ساعته با یه سرعت خوب وصلم 

لازم به ذکر است که تا حالا 200 دوست اینترنتی دارم که در گروههای مختلف تقسیم بندی شده و پی دی اف نشریه برایشان ارسال و از نظرات خوبشان استفاده می شود. 

یکی از برنامه هایم این است که دوستان مجازی را افزایش دهم و از کمکشان استفاده کنم.

البته مشکلات پولی هم هست و به من فشار می آورد و بدهی های ناشی از بعضی از کارها فعلاً به دنبالم هستند ولی سعی می کنم با آرامش خاطر به برنامه های از پیش تعیین شده خودم رسیدگی کنم.

در ضمن منتظر چند تا از دوستان هم هستم. 

روز دوشنبه برزک با چندتا از دوستان ملاقات داشتم آقای صادقی مدیرمسئول عزیز و آقای نعیمی و سلمان هوشیار که تلاش دارند اینترنت دفتر نشریه را دریافت داشته و در مکان دیگر برای استفاده عموم فعال سازند و آقای اشرفی شهردار برزک و آقای عسلی رئیس شورای برزک که دو تای آخر در ارتباط با یک گزارشی صحبت کردیم که با آقای محسن مجیدی زاده تنظیم شده است و قرار است در شماره بعدی کار شود. 

فردا اگر خدا بخواهد رایزنی با افراد زیر در برنامه هایم قرار دارد 

صبح: 

فرمانداری کارشناس شوراها و 

آقای اصغر شقایقی در ارتباط با گزارشی که برای نان کار می کنم. 

آقای شیرازی سرپرست ارشاد در ارتباط با گزارش خانه مطبوعات 

آقای حنطه ای مدیر آموزش و پرورش در ارتباط با بررسی نحوه تعامل بهشت پنهان و آموزش و پرورش 

و بعد ازظهر 

جلسه نشریه  

و جلسه مسئولین نشریه در صورت امکان 

و جمعه هم که قرار است به همراه دوستان بیدگلی یک سفر ادبی به شهر ری و تهران داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد