گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

بر لب خنده و چشم گریان

این روزها وقتی مسائل کشور را در سایت ها می خوانم 

 از شبکه ها می بینم و می شنوم 

 و  

در اوضاع و احوال اجتماعی فعلی زندگی می کنم، 

تنها با لب می خندم و با چشم گریه  

و حرفی برای گفتن ندارم

نظرات 7 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ق.ظ http://alimoslehi.blogfa.com

سلام.حال امروز من و شما را حضرت خواجه وصف نموده اند:ﻋﻤﺮى ز ﺳﻮز آﺗﺶ ﻫﺠﺮان ﮔﺮﻳﺴﺘﻢ. ﺗﺎ ﻳﻚ ﺷﺒﺖ, ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺪاﻣﺎن ﮔﺮﻳﺴﺘﻢ. ﭼﻮن ﺷﻤﻊ آﺗﺸﻴﻦ, ﺑﺴﺮ ﮔﻮر آرزو. ﻳﻚ ﻋﻤﺮ, ﺑﺎ ﺧﻴﺎل ﺗﻮ «ﺧﻨﺪان ﮔﺮﻳﺴﺘﻢ»

وطن من بیدگل چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ http://bidgoly.blogfa.com

سلام مجید عزیز خوبی تو پر از حرفی پر از شادی وپر ازخاطره چشمانت هیچگاه اشک نداشته باشد.

ابراهیمی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

باسلام اشکهایت راتمام نکن لازم میشه

محمد رفیعی برزکی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

به نام خدا
با سلام.
امیدوارم سالم و سرحال باشی.
به خدا توکل کن و از او کمک بخواه.
برای زندگی اولویت بندی کن و بر اساس اولویت جلو برو.
مسائل جاری در کشور همیشه همین بوده و خواهد بود.
بمباران رسانه ای و دادن اطلاعات ضد و نقیض نباید ملاک شادی و غم در زندگی روزمره باشد.
تو آدم باهوش و با ظرفیت بالا و در عین حال مثل همه جوانان این مرز و بوم دنبال حقیقت وقایع هستی، ولی آیا روش مناسبی برای درک حقایق در دستمان هست؟
شاید مطالعه کتب اصیل و دارای مؤلف شناخته شده به این موضوع کمک کند.
التماس دعا

محسن جانجانی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

با سلام به آقا مجید
البته که با دیدن و خواندن مطالب وبلاگت نوعی رخوت و سستی به انسان دست پیدا میکنه که خیلی مناسب نیست و من فکر میکنم دقیقا سایت ها و منابع شما نیز در چنین حالتی برای شما بی تاثیر نبوده است.اگر یادتان باشد صدام در روزهای اول جنگ طی مصاحبه ای اعلام کرد :تا شش روز دیگر در تهران بقیه مصاحبه خود را انجام میدهم.در آن موقع خیلی ها باور کردند و در حسرت رسیدن آن شش روز هنوز خمارند.بله امام متقیان نیز در ظلم به زن یهودی فریاد برآوردند و برنتافتند.اما سوال اساسی آن است که منبع اخبارتان آیا صادقند که بر اساس آن از زندگی خسته و در انسان بودنمان شک کنیم؟

محسن جانجانی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام مجدد.از اینکه نظرات رو حساب شده تایید می کنی تا قابل رویت عموم باشه ممنونم.شاید من هم به همین دلیل نظرات موافق گفتم تا درج بشه.اما صحبتهای من دقیقا گفته های آقای محمد رفیعی رو تایید میکرد.موفق باشی

عباس رسول زاده جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ http://rasoulzadeh.persianblog.ir

غم های بزرگ برای انسانهای بزرگ است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد