گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

از همین الان شروع می کنم

 زمان درس و مدرسه وقتی سرامتحان می رفتم و نگاهم به برگه می افتاد و متوجه می شدم که قرار صفر یا نمره منفی را بگیرم 

مغزم دود می کشید 

گرم می شدم 

همه وجودم فریاد می شد  

سعی نمی کردم به علتش فکر کنم

همینطور که سرجلسه امتحان نشسته بودم 

یه لحظه به فکر می رفتم 

با خودم می گفتم که  

از همین الان شروع می کنم 

یه برنامه ریزی درست و حسابی 

و برای امتحان بعدی  

خودم را آماده می کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بیدگلی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.bidgoly.blogfa.com

سلام.امروز برزک را از کانال ۳ تلویزیون دیدم جالب بود

ابراهیمی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ

باسلام تازه حالا که فهمیدی میخوای به کجا برسی

مدیر شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com

اشتباه ما همین جاست!
چون امتحان بعدی وجود ندارد!
به جای این فکرها سرتو برگردون رو برگت و هر چی در توان داری رو بریز رو کاغذ! البته سعی نکن فقط به حافظت رجوع کنی ...کمی هم خلاقیت به خرج بده ...
نهایتا به این نتیجه برس که تو یه سیستم اموزشی نمره صفر گرفتی که اصلا کسی بهش بها نمیده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد