گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تلخ اما واقعی - شقایقی فراتر از قانون

با تامل در صحبت های رئیس شورای برزک و عملکرد شهردار محمود اشرفی به عدم هماهنگی بین شورا و شهرداری و انجام پروژه های غیر ضرور و غیر کارشناسی بر می خوریم.

علت چیست؟ شهردار که نه متخصص و نه سابقه مدیریتی دارد، با توصیه و کمک شقایقی سکان مدیریت شهرداری شهری را به عهده می گیرد که تازه شهر شدنش نیازهای متفاوت و متعددی را پیش روی او قرار داد.

شقایقی که خود با غوغا سالاری مطبوعاتی و متناسب با شرایط مکان و زمان گاه در طیف اصول گرا و گاه اصلاح طلب مراحل ترقی را پیموده است. اینک با استفاده از رانت های به دست آمده یکی از کارمندان سابق خود را برای این کار معرفی کرده و تلاش می کند تا شهر تازه تاسیس برزک پله ای شود برای صعود دوستان قدیم.

و اینگونه عزل و نصب های ملوک الطوایفی با جامه ای زیبا از سازو کارهای به ظاهر قانونی باعثی می شود برای انجام اموری که متقابل منافع عامه مردم است.

و این فرزندان رانت، افکار عمومی را جک و خنده ای بیش نمی دانند. چرا که از متن آن برنخواسته اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیمی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

باسلام نگران نباش خر مردم را باید نیم بر سوار شد تا هر موقع که گفتند بپر ، بپری(ضرب المثل) قدیمی می باشد .کار را باید دست کاردان داد.مجید جان دو دستی بچسب کلاه خودتو تا کلاهتو باد نبره،چه کار داری که آدما چه کار میکنند تا بوده دنیا همین طوری بوده

دوست عزیز سلام
از اینکه به من سر می زنی خوشحالم. و از اینکه نظر هم می دهی خوشحالترم
هم درست میگویی و هم نادرست
اگر قرار باشه همه به فکر کلاه خودمان باشیم جامعه به مشکل برمی خورد.
هرکدام از ما سلولهای یک جامعه هستیم و در صورتی به پیشرفت می رسیم که هرکدام آیینه برای دیگری باشیم و یکدیگر را نقد و بررسی کنیم.
بازهم منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد