گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تیتر خائنانه

امروز روز چهارمی است که شماره دوازده نشریه بهشت پنهان در سطح شهرستان کاشان توزیع شده است. البته پنج شنبه در برزک و شنبه در دکه های شهر کاشان و ارسال نشریه به مشکات و نوش آباد. 

این شماره در بازخورد تفاوت هایی با شماره های قبل داشته است. 

اول 

هنوز به طور کامل توزیع نشده بود که آقای سنجری عضو شورای اسلامی شهر برزک با ناراحتی هرچه تمام تر به مدیر مسئول زنگ می زند و ایشان را به باد انتقاد گرفته که در فصل گل در نشریه از نیاسر با تیتر بزرگ مطلب زده اید؟ و در ادامه «نیاسر چقدر حق ما را ضایع کرده اند و شما از نیاسر مطلب در نشریه کار می کنید» و ایشان در ادامه متذکر شده اند که «من دیگر هیچ کاری با نشریه شما ندارم»  

دوم 

دوستان شهرداری از مطلبی که در ارتباط با شهردار و شقایقی کار شده است ناراحت و گله مند هستند  

سوم 

امروز آقای حنطه ای رئیس آموزش و پرورش کاشان با مدیر مسئول تماس می گیرد و ناراحتی خود را از مطلب «مدیریت انفعالی آموزش و پرورش در شهرستان کاشان...» اعلام داشته و در ادامه می گوید: « متن مطلب خوب است ولی هرکس تیتر را کار کرده آدم خائنی است» 

من در این پست تصمیم ندارم موضع نشریه را اعلام کنم ولی برداشت های خودم را می گویم: 

اول 

باعث افتخار است که با دوستان در نیاسر و مشکات و آران و بیدگل و قمصر همکاری داشته  و از این طریق هرچه بیشتر بتوانیم قدمی در جهت تعالی جامعه برداریم.

دوم  

مطلی که راجع به شهردار و شقایقی کار شده است هرچند کوتاه است . ولی حرف های بسیاری در دل خود دارد که در تلاشم با دوستی که با آقای حسین میرزاجانی نوش آبادی ایجاد شده مطالب بیشتر و مستندتری را در شماره بعدی به اطلاع مخاطبین برسانم تا با اطلاع رسانی شفاف فرصت برای رانت و مدیریت ناصحیح گرفته شود. 

سوم 

تیتر مورد نظر آقای حنطه ای توسط اینجانب کار شده است و از آنجا که مشت نمونه خروار است می توان به دو مکان در شهر برزک اشاره کرد.

خانه محمدیان که کاملا به صورت انفعالی در اختیار شهرداری برزک قرار داده شده و محل فعلی شهرداری که آن هم از آموزش و پرورش است و این در حالی است که می توان به بهترین نحو در اختیار هدف های آموزش و پرورش قرار گیرد. و همانطور که در مقاله مورد نظر آمده است، وقتی که مدارس برزک یک آزمایشگاه ندارند و یا معلمین غیر بومی یک اقامتگاه ندارند، چرا از این اماکن استفاده نشود؟ 

بد نیست در آخر اشاره ای به تیتر زدن هم داشته باشم. 

یکی از دوستان که در ارتباط با مطلبشان، از دست نشریه ناراحت بودند در آخرین تماس اینگونه گفتند: 

«من دارم به این جمع بندی می رسم که بچه های نشریه قبل از آنکه مغرض باشند ناآگاه هستند که مطالب را اینگونه کار می کنند و تیتر می زنند» 

تا نظر شما چه باشد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

روزتون بخیر دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد