گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

چهره واقعی

می گویند روز قیامت همه به چهره واقعی خودشان محشور می شوند. 

اگر دقت کنیم در همین دنیا هم چهره واقعی افراد کم و بیش می توان دید. بعنوان مثال چهره فرد زیر را برای خودتان ترسیم کنید. 

آقای الف در عزاداری ها مداحی می کند و گریه ملت را در می آورد و جمله معروف زیر را بارها و بارها از پشت بلندگو می گوید:  

«وظیفه دارم از طرف خودم و صاحبان عزا از تک تک شما که از دور و نزدیک زینت بخش مجلس و محفل ما شده اید تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم در شادی هایتان جبران کنیم. و متقابلاْ از طرف خودم و شما به صاحبان و آزاده ها متوفی عرض تسلیت دارم.» 

همین شخص در عروسی هم نقش محوری به عهده می گیرد و از عهده گرم کردن مجلس بر می آید. 

حالا 

فرض کنیم ایشان راننده تاکسی هم هست. 

وقتی با او همسفر می شوید، شروع می کنه از سیاست و نقاط ضعف و قوت مسئولین و مردم صحبت می کند و نظرات فوق کارشناسی می دهد. 

به این شخص نگاه کنید، چه می بینید؟ 

و سوال اینجاست که پایگاه رویش این فرد که امثال آن هم کم نیست از چه نوع جامعه ای است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد