گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مهد و سیمان و نشریه

امروز روز پرکاری برای من بود. با هماهنگی هایی که با بخشداری و صاحب ملک مهد کودک صبح امید داشتم موافقت آنها را برای تعمیر طبقه همکف و استفاده های جانبی گرفتم و مشغول تعمیرات و آماده سازی آنجا شدم. 

در این راه دوستان کافی نتی آقای میلاد و جواد و مهدی نیز کمک های شایان توجهی به من کردند و فکر می کنم برای ایام عید این مکان با تجهیزات کامل برای خدمات دهی آماده باشد و همچنین در روزهای تعطیل آتی و ایام تابستان 

البته ناگفته نماند که هزینه هایی نیز در بردارد که با عنایت مسئولین و دوستان غمی نیست. 

 

و کار دیگری که امروز انجام دادم هماهنگی با کارخانه سیمان برای آمدن سیمان بود که البته خیلی راغب بودم که سیمان پاکتی بیاورم ولی به دلیل ترافیک فروش کارخانه در این روزها خصوصاْ که بحث صادرات سیمان نیز فعال شده است به سیمان فله قناعت کردم و یک بونکر ۲۵ تن آمد و سیمان را در انبار تخلیه کرد و رفت. 

 

اما جلسه نشریه نیز در ساعت ۵ برگزار شد و دوستان نشریه صحبتی باهم داشتند. یکی از انتقادهایی که مطرح بود آن بود که مطالب دوستان در نشریه استفاده نمی شود که قرار شده تک تک مطالب در جلسات بررسی و هرکدام قرار است چاپ شود در جلسه مشخص و هرکدام چاپ شدنی نیست دلایل آن در جلسه نشریه گفته شود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جانجانی پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

با سلام
ضمن خسته نباشید خدمت شما و همه دوستان در نشریه.شرمنده که توفیق حضور در جلسات را ندارم.اما دوست دارم از محتوای جلسات باخبر بشم که امیدوارم از این طریق با خبر شوم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد