گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

وضعیت اداره بهزیستی کاشان در نوشتن یک نامه

یکی از ناراحتی ها من در ارتباط با اداره بهزیستی کاشان آن بود که این مجموعه عریض و طویل در راه اندازی کار ما کوتاهی می کنند و شاید این در حد یک ذهنیت باشد ولی بیان یک مورد خالی از لطف نیست. 

یکی از کارهایی که در روند کاری ما باید انجام می دادند گزارش محل مهد بود که از بازدید و تایید شروع می شد و ارسال آن به اصفهان که این کار حداقل دوماه از وقت ما بی جهت و بی دلیل گرفت و در نهایت که به ناراحتی و تماس با بخشداری کشیده شد، کارشناس مهد یک گزارش دست مربی داد و ایشان وقتی آن را تحویل اصفهان دادند کارمند مربوطه گفت که «این که یک نامه دست نویس و فاقد ارزش قانونی است»  ولی در عین حال اجازه افتتاح مهد داده شد. 

دیروز که برای پی گیری آموزش مربی به اداره بهزیستی کاشان رفته بودم کارشناس اداره گفتند که آن نامه آماده شده و اگر دستی ببری بهتر است. 

یک نامه که حداکثر یک هفته کار داشت و برای ما حیاتی بود حداقل ۴ ماه کشید تا آماده شود آنهم آخرش با ناراحتی و خلق تنگی 

متن نامه 

به سازمان بهزیستی استان اصفهان 

از اداره بهزیستی شهرستان کاشان 

موضوع : گزارش 

با سلام 

احتراماْ به شرح ذیل، گزارشی در خصوص ساختمان معرفی شده جهت تاسیس مهد کودک خصوصی توسط خانم کاردان در شهر برزک کاشان حضورتان اعلام می گردد: 

- ساختمان دارای ۲ باب کلاس به ابعاد ۱۵ متر و ۱۲ متر و یک باب آشپزخانه و سالن به ابعاد ۱۲ متر و دفتر مدیریت ۱۲ متر و حیاط و دارای امتیاز آب، برق و تلفن می باشد. (سرویس بهداشتی داخل حیاط می باشد) 

- دیوار کلاس ها تا ارتفاع ۱ متر کارتن پلاست نصب گردیده و وسائل کمک آموزشی جهت کودکان خریداری گردیده است. همچنین تعداد ۲ دستگاه کامپیوتر جهت آموزش کودکان جهت مهد کودک تهیه گردیده است. 

امکانات شامل: میز و صندلی کودکان - کپسول آتش نشانی - جعبه کمک های اولیه - وسایل کمک آموزشی که جهت کلاس کودکان خریداری گردیده است. 

لازم بذکر است، به علت عدم دریافت پروانه فعالیت از سازمان مشارالیها هنوز از کودکان ثبت نام بعمل نیاورده و دارنده موافقت اصولی جهت تاسیس مهد کودک خصوصی در شهر برزک می باشد. 

محمد رضا خشتی  

سرپرست اداره بهزیستی کاشان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد