گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

کمک پولی مسئولین و کمک خیرین

سه شنبه ۸/۱۱/۱۳۸۷ جلسه ای که نامه آن در پست قبلی آورده ام برگزار شد. در این جلسه که آقای اشرفی شهردار آقای رضوی از بخشداری و خانم خدیجه کاردان مدیر مهد و خانم کاردان و خانم جانجانی کارشناس های مهد شرکت داشتند گزارشی از روند کار داده شد و از راهنمایی مهمانان عزیز استفاده کردیم.

جالب توجه است که در جواب نامه بخشداری به بهزیستی نامه ای فکس به این مضمون   فکس شد که اداره بهزیستی کاشان خانم خدیجه کاردان را به عنوان مدیر و صاحب موافقت اصولی می شناسد و وظیفه نظارتی خود را اعمال می کند.

از بخشداری تماس گرفتند که جواب نامه با این مضمون آمده است و این معنی را می دهد که علی رغم موافقت تلفنی در جلسه شرکت نمی کنند.

خانم کاردان با کارشناس مهد تماس گرفت که حضور شما می تواند در شروع کار مهد تاثیر گذار و کمک باشد که ایشان در جواب گفتند: الزامی برای حضور ما نیست.

هیچ یک از دوستان شورا هم در جلسه شرکت نکردند که علت آن آنچنان برای من روشن نیست.

بگذریم.

فکر می کنم یک جایی از کارمان اشکال دارد که بعضی از دوستان در این جلسه شرکت نکردند یا اینکه دوستان وقت برای چنین جلساتی ندارند. یا اشکال جای دیگری است.

باید فکر کنیم چگونه می توانیم همکاری بیشتری با دوستان داشته باشیم تا مورد کم لطفی و بی مهری قرار نگیریم. 

تفکر حقیر می گوید جمع شدن قابلیت های متفاوت در کنار هم دیگر می تواند باعث رفع مشکلات موجود برزک شود. 

 خوب کجای راه هستیم: 

خانم کاردان به عنوان صاحب موافقت اصولی یک قابلیت است. و دو کارشناس برزکی به عنوان مربی خود قابلیت بزرگی است که در کنار مجموعه قرار می گیرد. کمک های خانواده شائمی در قرار دادن مکان برای مهد قابلیت دیگری و پنجاه کودک سه تا شش سال از محله های بالای برزک که هر کدام به تنهایی می توانند منشا خیر و برکت بسیاری باشند قابلیت دیگری است و شرکت تعاونی عماد به عنوان مجری این پروژه و حامی قابلیت دیگری است و همکاری خوب بخشداری و خصوصاً بخشدار محترم قابلیت بزرگ دیگر و حضور شهردار درمجموعه هم همینطور  

فکر می کنم قابلیتی که هنوز از آن استفاده نکرده ایم کمک مسئولین سازمان هایی مثل شورا و شهرداری و بهزیستی و بخشداری در بحث پولی و جذب کمک از خیرین که امیدوارم با حفظ اصول بتوانیم این دو ضعف را نیز از طریق راههای معقول عملی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد