گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آه تاسف

مسائل و مشکلاتی که در رابطه با مهد وجود داشت و دارد در صلاحدید با بخشدار تصمیم گرفته شد که جلسه ای مشترک با مسئولین محلی و بهزیستی کاشان گرفته و با صحبت و همفکری قدم در جهت حل آن برداشته شود.  بعد از امروز و فردا کردن های بخشداری بالاخره در نامه ای تنظیم شده صحبت های شفاهی، رسمی شد. 

سر بخشدار حسابی شلوغ و خصوصاً ماه بهمن که شلوغ تر هم می شود. این هفته که حداقل روزی یک بار مراجعه به بخشداری داشتم ولی موفق به دیدن بخشدار نشدم تا این که امروز ساعت 14 بخشدار آمد و به خدمتشان رسیدیم. 

معلوم بود که وقتشان محدود و کارشان بسیار است. قول هفته آینده را دادند که جلسه ای به اتفاق مسئولین هماهنگ کنند تا در رابطه با مهد صحبت شود. 

در حاشیه این صحبت ها فاکتور 800هزار ریالی که یه دوماهی است از بخشداری می خواهم عنوان شد که ایشان از نبود بودجه گله داشتند و جالب بود در این ارتباط مثالی زدند که بودجه جاری فرمانداری کاشان پانصد هزارتومان است و این مبلغ به کجا می رسد؟ اما خاطرنشان کردند طلب ما محفوظ است. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.  

آه تاسفی کشیدم و از بخشداری بیرون آمدم. این همه نیرو در بخشداری و بخشدار از نبود وقت برای کارهایش گله می کند. این همه پول در این مملکت ریخت و پاش می شود و بخشداری یک فاکتور هشتاد هزارتومانی را بعد از چندین ماه نمی تواند بپردازد. 

اگر بنشینی و برای این سیستم بوروکراسی، مثل زن گریه کنی بر آن عیب نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://niazeroz.blogsky.com

وبلاگ بسیار خوبی دارید
موفق باشید
به وبلاگ من هم سری بزنید و اگر مایل بودید که ترافیک سایتتان بالا بره منو با نام ؛ بزرگترین وپرمحتواترین وبلاگ اینترنت : لینک فرمائید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد