گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

انجمن فرهنگی روزنامه نگاران شهرستان کاشان

بیاییم لحظه ای اختلاف سلیقه های را کنار گذاشته و زیر سقفی در خانه ای به نام انجمن فرهنگی روزنامه نگاران جمع شویم. مهم نیست نام من یا تو در هیئتی که قرار است زحمت اصلی را بر دوش بگیرد قرار گیرد، مهم آن است همگی کمک کنیم تا مشکلات پیش رو حل شود.
جامعه ی رسانه ای کاشان پیش  و بیش از هر چیز نیاز به همدلی دارد. نیاز به اتحاد دارد. نیاز به تعامل با هم و همه با مسئولین دارد و این به معنی آن نیست که حرفمان را نزنیم و زدن حرفمان به معنی تهمت و تخریب و افترا نیست.
ما در جزیره های جدا از هم زندگی کرده و فکر می کنیم. گاهی کینه های انباشته در سینه جلوی چشمانمان را می گیرد. گاه تعبیر و تفسیرهایی می کنیم که در قوطی هیچ بقالی یافت نمی شود.
شناختن اصول و ارزش ها و کمک گرفتن از پیشکسوتان این عرصه به ما کمک خواهد کرد از پیله ای که به دور خود بافته ایم جدا شویم. 
دوستانی که به محض به دست گرفتن قلم خود را روزنامه نگار می دانند مجال دهیم ولی کمک کنیم رسانه را بشناسند تا دلنوشته هایشان به متن های قوی روزنامه نگاری ارتقاء یابد.
تفرقه آراء آنچنان بر این فضا حاکم است که امیدها را کم رنگ کرده ولی همچنان تلاش خواهیم کرد چون گذشته... 

همه با هم در جلسه انتخاب هیئت مدیره انجمن فرهنگی روزنامه نگاران شهرستان کاشان ساعت 16 در تالار فرهنگ برای رسیدن به آینده ای بهتر جمع می شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد