گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دوشادوش کشاورزان

برزک بیش و پیش از آنکه شهر باشد؛ روستا شهری است که زندگی مردمان آن وابسته به کشاورزی، صنایع دستی، گلابگیری و دامداری می باشد.
پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری های نوین، بالا رفتن هزینه ها و مهاجرت جوانان به شهرها، همه و همه زندگی را بر این مردمان نجیب و صبور کوهستان سخت نموده است.
جهاد کشاورزی شهرستان در طول سالیان گذشته نشان داده است همواره در کنار کشاورز و مدافع حقوق  این قشر زحمت کش بوده است ولی مشکلات فزاینده نیازمند توجه بیشتر متولیان امر و دولتمران است.
شورای اسلامی چهارم شهر برزک در نظر دارد دوشادوش کشاورزان، متولیان و دولتمران به حل نیازها و چاره اندیشی مشکلات همت نماید.
هرگونه اقدام  مستلزم داشتن اطلاعات از شرایط  موجود است. امیدوارم شورا بتواند قبل از هرگونه سیاستگذاری و در کوتاه ترین زمان ممکن به بانک اطلاعاتی جامع و کاملی دست یافته و با طراحی مکانیزمی داده های به دست آمده را را به روز نگاه دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن جانجانی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

با سلام و تشکر
امروز دیگر روز نوشتن برای شما نیست.امروز روز عمل به تمام نوشته ها در طول این چند سال گذشته است.انشااله به یاری همکارانتان کمتر به نوشته و بیشتر به عمل در صحنه جتماعی بزنید.البته این انتقاد نیست.پیشنهاد است.

سلام جناب آقای جانجانی. نوشته های حاضر گزارش کارهای انجام شده است. متن حاضر نامه ای است که به جهاد کشاورزی به همراه 32 پرسش ارسال و برای جواب پیگیرم. عقیده دارم هرگونه کار در زمینه های مختلف مشروط به داشتن اطلاعات جامع و کامل است.

اخباراستان کاشان جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ http://okn.blogfa.com


سلام .وب عالی در صورت تمایل تبادل لینک نماییم
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد