گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان کاشان

 با حضور معاون استاندار و فرماندار صورت گرفت:
مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان کاشان

به گزارش پورتال خبری کاشان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان:معاون استاندار و فرماندار کاشان با اشاره به آغاز به کار همزمان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان در سراسرکشور اظهارداشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا پارلمان های محلی هستند که برای پیشرفت هر منطقه برنامه ریزی می کنند،  که تقویت ظرفیت های این نهاد مردمی گامی موثر در پیشرفت شهر و روستا ها خواهد داشت.
 
علیرضا جوادی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان کاشان گفت : مراسم تحلیف با حضور 9 نفر عضوشامل 4 نماینده از شوراهای اسلامی بخش و 5 نماینده از شوراهای اسلامی شهر برگزار و بعد از تلاوت قرآن ، متن سوگندنامه توسط همه اعضای شورای اسلامی شهرکاشان قرائت شد .
 
وی از تشکیل هیات رئیسه سنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهرکاشان خبرداد و افزود : حسن الماسی عضو شورای شهر کاشان مسن ترین عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان کاشان بعنوان رئیس سنی وعلیرضا مرتضایی جوانترین عضواین شورا بعنوان منشی انتخاب شدند . 
 
فرماندار کاشان همچنین از انتخاب اعضای هیات رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان کاشان خبرداد و افزود : بعد از رای گیری آقایان ابراهیم زمانیان بعنوان رییس و مهدی تقی پوره بعنوان نایب رییس شورا ی اسلامی شهرستان کاشان انتخاب شدند .
 
وی یادآورشد: حسن الماسی بعنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان و عبدالمجید رفیعی برزکی و علیرضا مرتضایی به ترتیب بعنوان منشی های چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان کاشان و اقایان غلامرضا خیرخواه و محمدرضا روپیکر به عنوان نماینده در شورای حل اختلاف انتخاب و آقای عبدالمجید رفیعی برزکی به عنوان سخنگو معرفی شدند.
 
معاون استاندار و فرماندار کاشان  در ادامه رعایت قانون را برای اعضا الزامی دانسته و افزود: شما نماینده مردم هستیدبرای انجام یک ماموریت مشخص که حیطه وظایف و اختیارات آن  در قانون مشخص شده و باید طبق قانون عمل و رفتار نمائید.
 
ایشان همچنین تاکید نمودند که کلیه مصوبات شورای شهرستان باید به فرمانداری ارسال تا در کمیته انطباق که با حضور فرماندار و کارشناسان استانداری و فرمانداری تشکیل می شود با قوانین و بخشنامه های موجود تطبیق داده شود.علیرضا جوادی در ادامه با تقدیر و تجلیل از خدمات اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهرستان کاشان و تبریک به اعضای چهارمین دوره اظهارامیدواری کرد، اعضای شورای چهارم  با روحیه همدلی و آگاهانه و با بصریت کامل بتوانند به وظایف خود عمل نمایند.
 
لازم توضیح است ، حسن الماسی، ابراهیم زمانیان، مهدی تقی پور، علیرضا مرتضایی، حسن نعمتیان، غلامرضا خیرخواه، محمدرضا روپیکر، رحیم نصیرزاده، عبدالمجید رفیعی برزکی و سید محمد ناصری بعنوان 10 نفر عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان کاشان  فعالیت رسمی خود را از آغاز کردند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد