گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

شرایط جدید آبفا

خبر

تأییدیه نظام مهندسی شرط واگذاری انشعاب آب و فاضلاب



---------------------------------------------

برای دیدن مطالب مرتبط اینجا را کلیک کنید

---------------------------------------------

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: انشعاب آب و فاضلاب شهری کاشان به متقاضیانی واگذار می‌شود که تأسیسات داخلی ساختمان آنها به تأیید دفتر نظام مهندسی کاشان رسیده باشد.


علی‌اکبر قانع امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاشان اظهار داشت: این اقدام به منظور استاندارسازی تأسیسات داخلی اماکن و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای صورت می‌گیرد که بین شرکت آب و فاضلاب کاشان و دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در کاشان به امضا رسیده است.


وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه متقاضیان موظف هستند تأسیسات آب و فاضلاب داخلی اماکن خود را با نظارت بازرسان سازمان نظام مهندسی به مرحله اجرا برسانند.


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان خاطرنشان کرد: استمرار خدمات شرکت آب و فاضلاب نیز منوط به ارائه تأئیدیه از نظام مهندسی است.

قانع یادآور شد: با توجه به اینکه شبکه فاضلاب شهری با سرعت بالایی در حال اجرا بوده و همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب به بهره‌برداری رسیده است لذا به منظور افزایش ضریب اتصال شبکه فاضلاب و بهره‌برداری بهینه از تصفیه‌خانه فاضلاب، نظارت بر اجرای تأسیسات داخلی اماکن حائز اهمیت است.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود با تداوم نظارت مؤثر بازرسان نظام مهندسی شاهد نهادینه شدن ضوابط و استاندارها در اجرای تأسیسات داخلی آب و فاضلاب بوده و شاهد کاهش مشکلات موجود باشیم.

قانع افزود: برای این منظور سه کارگاه آموزشی جهت بازرسان و مجریان با موضوع آشنایی با ضوابط و استانداردسازی نصب انشعاب آب و فاضلاب برگزار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد