گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

در جشنواره شهید رجایی استان

خبر

تندیس جشنواره به شرکت آبفای کاشان رسید

 معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب کاشان از کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر و دریافت تندیس در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان توسط این شرکت خبر داد.

محمد مسافری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اثربخشی و کارایی در فرایندها و روش‌ها، اصلاح ساختارهای سازمانی و ارتقای رضایت‌مندی مردم از جمله محورهایی است که موجب معرفی این شرکت به عنوان دستگاه اجرایی برتر شده است.

وی همچنین توسعه دولت الکترونیک، استقرار نظام مدیریت عملکرد، ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری را از دیگر محورهای انتخاب آبفای کاشان به عنوان دستگاه اجرایی برتر ذکر کرد و گفت: مستندات این ارزیابی از سوی این معاونت به صورت نرم‌افزار جامع تهیه و به جشنواره شهید رجایی ارائه شد.

به گفته وی، ارزیابی علمکرد دستگاه‌های اجرایی هر سال در قالب جشنواره شهید رجایی از سوی استانداری‌های کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهرورزی و خدمت به مردم برگزار می‌شود.

این مسئول شناسایی دستگاه‌های برتر، نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها، ارائه پیشنهادات، شناسایی دستگاه‌های ارتقا یافته و دستگاه‌هایی که بالاترین سطح رشد بهره‌وری را داشته‌اند را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مسافری خاطرنشان کرد: از شرکت آبفای کاشان به علت کسب این موفقیت توسط استاندار اصفهان در مراسمی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان تقدیر شد.

به گفته وی همچنین در این جشنواره از حسین ابراهیمی به عنوان مدیر نمونه، رحیم طالب‌زاده به عنوان کارشناس نمونه و ابوالقاسم اربابی به عنوان کارمند نمونه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

مسافری متذکر شد: در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان 300 کارمند نمونه، 71 دستگاه و نهاد اجرایی و همچنین 9 دستگاه برتر شامل سه گروه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های وابسته و مستقل از نهاد ریاست جمهوری، مؤسسات و نهادها و شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی در هفت محور عمومی و 20 شاخص کلی و 104 نوع فعالیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد