گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تیمسار منصوری در دیدار با مدیرعامل آبفای کاشان

خبر
آبفای کاشان نماد موفقی از کار تیمی و منسجم است

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت شرکت آب و فاضلاب کاشان در مقابله با بحران آب و اجرای موفق شبکه فاضلاب شهری نمادی از کار تیمی است.
به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان تیمسار منصوری در دیدار با مدیرعامل و مدیران شرکت آب و فاضلاب کاشان که در محل شرکت انجام شد افزود:: شرکت آب و فاضلاب کاشان با نمایش کار گروهی خوب و موفق توانسته است بر مشکل بزرگ بحران آب غلبه کرده و در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف منطقه گام‌های اساسی بردارد.
وی مدیریت هماهنگ و متمرکز در موضوعات شهری را با اهمیت دانست و اظهار داشت: نتایج خوب مستلزم هماهنگی همه‌جانبه بین مدیران شهرستان است.
منصوری با تقسیم‌بندی مدیران شهری به قوی، متوسط و ضعیف گفت: من از فرماندار خواسته‌ام مدیران ضعیف را تغییر دهد. مدیرانی که واقعاً در شأن منطقه و دو شهرستان نیستند.
منصوری موفقیت سازمانی را ناشی از کار گروهی ارزیابی کرد و اذعان داشت: شرکت آب و فاضلاب کاشان با نمایش کار گروهی خوب و موفق توانسته است بر مشکل بزرگ بحران آب غلبه کرده و در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف منطقه گام‌های اساسی بردارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی قانون را به شمشیری دو لبه تشبیه کرد و گفت: برای کار کردن و نکردن قانون ابزار قوی است که در دستان ما قرار دارد و امیدوارم مدیران از آن برای کار کردن و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کنند.
 نماینده شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل شبکه فاضلاب شهری کاشان یکی از قدم‌های مؤثر در جهت مقابله با بحران آب منقطه است.
 وی افزود: خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان با همه تلاش‌هایی که در طول سال‌های متمادی و با صرف هزینه‌های زیاد انجام شده است تنها 1200 – 1100 لیتر در ثانیه آب انتقال خواهد داد.
وی اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان را با اهمیت توصیف کرد و تصریح کرد: با اجرای موفق این طرح امکان بازگشت تا 800 لیتر آب در ثانیه به چرخه مصرف در حوزه‌های کشاورزی و صنعت فراهم خواهد شد که نسبت به زمان اجرا و هزینه‌های انجام شده قائل توجه است.
منصوری آب را به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت ملی در حال حاضر نام برد و اظهار داشت: در آینده‌ای نه چندان دور میزان ضعف و قدرت هر کشور بر اساس وضعیت آب و مدیریت در این حوزه سنجیده خواهد شد.
وی با بیان تجارب خود در دانشگاه جنگ در این زمینه افزود: پروژه‌های بزرگ تحقیقی و اجرایی دانشگاههای جنگ کشورهای توسعه یافته روی آب متمرکز شده است و این به خوبی نشان از اهمیت موضوع دارد.
نماینده مجلس گفت: مردم با وجود 7 سال خشکسالی پی‌درپی در منطقه با مشکل جدی مواجه نشده‌اند که به جهت مدیریت موفق مسئولین شهرستان در این حوزه است.
منصوری با اشاره به مشکل بعضی از روستاها در تأمین آب مورد نیاز خود گفت: می‌بایست در مناطقی که مردم با مشکل آب مواجه هستند فعالیت بیشتری صورت گیرد.
وی با بیان این که کشاورزی منطقه با آب گره خورده است و درصد بالایی از مصرف منابع زیرزمینی متعلق به این حوزه است افزود: می‌بایست با جایگزین کردن روش‌های نوین آبیاری از هدررفتن آب در این حوزه جلوگیری شود.
منصوری گفت: باید فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب مورد توجه مدیران قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان نیز در این جلسه با تشریح وضعیت بحران آب کاشان و میزان پیشرفت شبکه فاضلاب شهری کاشان گفت: به طور قطع بحث مدیریت در حوزه آب یک مدیریت شخصی و یک نفره نیست و موفقیت‌های در حوزه ناشی از کار گروهی مدیران شرکت و هماهنگی در سطح مدیران شهرستان است.
ابوالفضل صدرائیه از نقش تیمسار منصوری در  قرار گرفتن کاشان در لیست شهرهای تحت پوشش انتقال آب خزر به عنوان کاری ماندگار نام برد و افزود: با وجودی که هنوز آقای منصوری وارد مجلس نشده بودند ولی حضور و پی‌گیری‌های ایشان باعث این اتفاق شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد