گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دبیر ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت

خبر
با همه ظرفیتهای مردمی مشکل آب را حل کنیم



دبیر ستاد توسعه دانشگاه کاشان، استفاده از توانمندی‌های مردمی و بسیج مردم این شهرستان برای حل مشکلات آب شهرستان کاشان را ضروری خواند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای کاشان علی‌محمد الماسی در نشست ستاد خیران دانشگاه با مدیران آبفای کاشان، مردم این شهرستان را از هر طبقه و گروه،  مردمی خیّر دانست و اظهار داشت: شهروندان کاشان همواره می‌توانند به عنوان حامی، پشتوانه‌ای برای مدیران و مسئولین خدمتگزار خود در اجرای بهتر امور شهرستان باشند.
وی افزود: ما میتوانیم از همه ظرفیت‌های مردمی در جهت حل مشکلات موجود در وضعیت آب استفاده کنیم.
وی از وقف آب به عنوان یک فرهنگ حسنه در گذشته نام برد و همیاری مردم در احداث آب‌انبار و وقف آن برای استفاده عموم توسط خیّران را در حفظ و حراست از منابع آب شهرستان کاشان ارزشمند دانست.
این مسئول افزود: علاوه بر این وجود مشاغل «آبیار» و «میراب» از جمله ارزش‌های اخلاقی و حسنه نیکویی است که در کارنامه گذشتگان این دیار مشهود است.
الماسی با بیان این که هر وقت صحبت از ستاد توسعه دانشگاه میشود تداعی کننده مسائل و مشکلات مادی و مالی است افزود: به نظر من مجمع های خیرین، محفل عشاقی است که عشق، ایمان، خداباوری و مرگ باوری را سرلوحه عملکردشان قرار داده اند.
الماسی پروژه های شرکت آب و فاضلاب کاشان را با اهمیت دانست و تأکید کرد: هرچند با وجود اجرای پروژه فاضلاب شهری مشکلات ناخواسته‌ای برای شهروندان ایجاد شده است ولی به حق این پروژه یک کار مهم و زیربنایی برای مردم شهرستان است.
الماسی در ادامه تأسیس پژوهشکده آب توسط دانشگاه کاشان با همکاری شرکت آبفای کاشان را به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های زیربنایی و مدیریتی شهرستان نام برد.
این مسئول نتیجه مثبت کمک به مدیران برای تحقق اهداف سازمانی را برای همه آحاد مردم جامعه دانست و افزود: در صورت عدم کمک به مدیران و مانع‌تراشی برای اهداف آنان باید شاهد نتیجه‌ای منفی برای همه اقشار باشیم.
وی آب را در فرهنگ و آئین ملی و مذهبی ایرانیان دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی دانست و ادامه داد: کارکنان آبفای کاشان نیز به دلیل تهیه و توزیع آب مردم، انسان‌های ارزشمند و قابل احترامی هستند که این مهم در آیات و روایات نیز به آن اشاره شده است.  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان نیز در این مراسم وضعیت منابع آب کاشان و آران و بیدگل را بحرانی اعلام و تصریح کرد: فعالیت شبانه‌روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب کاشان این دو شهرستان موجب شده تا در ظاهر مشکلی در تأمین آب این دو شهرستان و 11 شهر تابعه آن محسوس نباشد.
ابوالفضل صدرائیه، ورود خیّران بر اساس اولویت‌ها در بخش آب و فاضلاب را ضروری دانست و اذعان داشت: اعتبارات دولتی برای ساخت مخازن آب در یک بازه زمانی چند ساله نمی‌تواند نیازهای امروز مردم را برآورده کند.
وی متذکر شد: شرکت آب و فاضلاب کاشان می‌تواند با کمک خیّران در اجرای به موقع پروژه‌های اولویت‌دار و ضروری در امر آب‌رسانی به مردم منطقه گام‌های اساسی بردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد