گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مُهر تأیید فرماندار بر برخوردهای پلیسی شهرداری

خبر

فرماندار کاشان:

پلیس ساختمان شهرداری کاشان مقتدرتر عمل کند


گفت و گو:

مُهر تأیید فرماندار بر برخوردهای پلیسی شهرداری

فرهنگ سازی کیلویی چند ؟



 فرماندار کاشان گفت: برای جلوگیری از تخلفات ساخت‌و‌ساز در کاشان پلیس ساختمان شهرداری کاشان باید مقتدرتر عمل کند.

 علیرضا جوادی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از تخلفات در حوزه ساخت‌وساز و خودداری از تخلفات کاربری، پلیس ساختمان شهرداری کاشان باید با متخلفان قوی‌تر برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس ساختمان شهرداری کاشان هم‌اکنون فعال است و تخلفات را بررسی می‌کند، بیان کرد: برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی پس از اخطار کتبی به مالک ساختمان، باید وی برای اخذ پایان‌کار و دریافت خدمات شهری به شهرداری مراجعه کرده و شهرداری مالک ساختمان را به ماده 100 ارجاع داده و سپس به تخلفات انجام شده رسیدگی شود.

فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: احداث واحدهایی که مغایر با اصول شهرسازی و اصول فنی باشد برابر مقررات رأی به تخریب داده می‌شود.

جوادی یادآور شد: در صورت اعتراض مالک به رأی تخریب، مالک می‌تواند اعتراض خود را به کمیسیون تجدیدنظر ارائه کرده و در صورت اعتراض به کمیسیون تجدیدنظر نیز می‌تواند به دیوان عدالت اداری مراجعه کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شورای ترافیک شهرستان کاشان بیان کرد: در سال گذشته شش جلسه شورای ترافیک و همچنین در سه ماه نخست سال‌جاری نیز دو جلسه شورای ترافیک شهرستان برگزار شده و موانع و مشکلات ترافیکی شهرستان در دو کمیته فرعی در سال‌جاری بررسی و رسیدگی شده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان کاشان تصریح کرد: حل مشکلات ترافیکی شهرستان کاشان در حوزه‌های عمرانی، حوزه امکانات زیربنایی و اصولی بررسی و به‌دلیل عدم اعتبارات شورای ترافیک، مصوبات اعتباری آن در چارچوب قوانین و مقرارت شورای شهر و شهرداری قرار می‌گیرد.

جوادی در ادامه بر تهیه قوانین و مقررات ترافیکی شهرستان براساس کار کارشناسی تأکید کرد و گفت: درصد بالایی از روان‌سازی ترافیک شهرستان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان کاشانی امکان‌پذیر است که برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی توسط رسانه‌هاست.

ریاست شورای ترافیک شهرستان کاشان برعهده فرماندار کاشان است و سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، اداره راه، پلیس راهور و سایر نهادهای مرتبط این شهرستان عضو این شورا هستند. 


منبع: خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد