گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

برگزاری جلسه ستاد ...

خبر

برگزاری جلسه ستاد اجرایی آزمون استخدامی در فرمانداری ویژه کاشان

جلسه ستاد اجرایی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی منطقه شمال استان اصفهان امروز در فرمانداری ویژه کاشان به ریاست معاون استاندار و فرماندار کاشان برگزار شد.

علیرضا جوادی در این جلسه با بیان اهمیت و حساسیت آزمون استخدامی گفت: با توجه به ایجاد اشتغال و بحث استخدامی دولتی که دارای اهمیت خاصی است باید تمام تدابیر و نهایت مراقبت به کار گرفته شود تا آزمون به خوبی برگزار شود.
معاون استاندار و فرماندار کاشان  از مسئولین کمیته‌ها خواست تا تلاش کنند آزمون به بهترین نحو برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان در این جلسه که جهت برگزاری بهتر آزمون استخدامی برگزار شد کمیته‌هایی به شرح زیرتشکیل شد.
کمیته امنیتی انتظامی و ترافیک با مسئولیت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ، کمیته حفاظت آزمون با مسئولیت حراست فرمانداری، کمیته پشتیبانی و حمل و نقل با مسئولیت اداری مالی فرمانداری ، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری ، کمیته نظارت و ارزیابی با مسئولیت دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات و کمیته مدیریت بحران با مسئولیت دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و کمیته اجرایی آزمون.
شایان ذکر است مجری این آزمون طبق قراردادی که معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تنظیم نموده است، جهاد دانشگاهی است که  آزمون صبح جمعه همین هفته در دانشگاه کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و تعداد 7 هزار و 42 نفر داوطلب از شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز ، اردستان، نائین و خور به رقابت خواهند پرداخت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد