گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آشتی‌کنان فرماندار با برزکی‌ها

خبر
آشتی‌کنان فرماندار با برزکی‌ها

آشتی‌کنان فرماندار با برزکی‌ها

آشتی‌کنان فرماندار با برزکی‌هاروزنامه کاشان: فردا فرماندار همراه با معاونین خود از پروژه‌های عمرانی شهر برزک بازدید می‌کند.


به گفته یک مسئول آگاه، فرماندار کاشان سفر خود را از گلستان‌های گل محمدی باغ ۴۰۰ هکتاری آغاز خواهد کرد.

این مسئول که نخواست نامش فاش شود افزود: «علیرضا جوادی» از زمان تصدی سرپرستی فرمانداری ویژه تا کنون پا به برزک نگذاشته است.

وی گفت: زمان تودیع و معارفه شهردار جدید از فرماندار و معاونین دعوت شده بود ولی وی در این مراسم شرکت نکرد و معاونین خود را نیز از حضور منع کرد.

این مسئول افزود: «علیرضا جوادی» در توضیح این اقدام غیرمعمول خود گفت: زمانی که من سرپرستی فرمانداری ویژه را به عهده گرفتم، مسئولین برزکی چه استقبالی از من کردند که انتظار داشته باشند تا در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهرشان شرکت کنم.

وی افزود: شاید «جوادی» انتظار داشته است مسئولین شهر برزک با گل و شیرینی به استقبالش بروند. ولی در هر صورت او به برزک می‌آید و این حضور نشان از آن دارد که ناراحتی‌های گذشته را در فصل گل و گلاب به فراموشی سپرده و امید است در مسیر راه؛ فکری به حال جاده خراب و پل غیرکارشناسی پیچ «سعدآباد» و بلوار ورودی شهر برزک و خیابان‌های پرچاله و چوله و دیگر مشکلات این شهر دورافتاده شهرستان بکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد