گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

برایم پرونده‌سازی کرده‌اند

خبر

فدایی پس از تأیید :

برایم پرونده‌سازی کرده‌اند

دقایق و ثانیه‌های پایانی بررسی صلاحیت‌ها نامزدهای انتخابات دیشب به پایان رسید و علاقمندان و هواداران آنها را از التهاب نجات بخشید. مطلع شدیم صلاحیت حسن فدایی تایید شده است. برای بررسی بیشتر جزئیات امر از او پرسیدیم علت تأخیر در تأیید صلاحیت شما چه بود؟ فدایی گفت: اینها مسائل مفصلی است که من باید بگویم. ناگفته های این رد صلاحیت را در زمان تبلیغات انتخاباتی با مردم در میان خواهم گذاشت.

وی افزود: عده ای بسیج شده و افراد مختلفی را دیده و پرونده مفصلی هم بشکل قلابی به نام من و به امضاء من  و جعلی تهیه کرده و سعی کردند مجتمع های مختلفی را که در شهر های مختلف وجود دارد و متعلق به اتحادیه مسکن فرهنگیان ایران  است از جمله مجتمع ۵۰۰-۶۰۰ واحدی در ناجی آباد کاشان ویک مجتمع ۳۰ واحدی درکیش و دیگر شهرهای ایران به اینجانب نسبت داده و گفته‌اند که متعلق به من است و من منافعش را می‌برم. یعنی پرونده ای که اگر سعه صدر شورای نگهبان وبررسی دقیقی که انجام شد نبود مسلماً تاییدیه ای در کار نبودا

از حسن فدایی پرسیدیم شایع شده که شما مبالغ گزافی در انتخابات قبلی خرج کرده و برای انتخابات پیش‌رو نیز چنین تصمیمی گرفته‌اید.

فدایی گفت: همانطور که گفتم پرونده ای جعلی تشکیل داده اند که در آن اقرار نامه ای با امضاء من تهیه شده بود که مبلغ سه ملیارد و هشتصد ملیون تومان در انتخابات خرج کرده‌ام. من آمادگی دارم که اگر همه نامزدها حاضر باشند بیلان مالی دقیقی ارائه دهم. آماده هستم اسناد هزینه خود را درهر مرجع قانونی که صلاحیت داشته باشد تقدیم کنم.

وی افزود: من به تبلیغاتی این  چنینی نیاز ندارم ، مردم مرا می‌شناسند. کارکرد مرا می دانند. سوابق مرا می شناسند و الحمدولله به من اعتماد  دارند .


ماهنامه جوان کویر

روزنامه کاشان

23 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد