گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

توپ پُر سردار

یادداشت

توپ پُر سردار

نقدی بر حضور عبدالحمید قائمی در عرصه انتخابات کاشان

ـ مجید رفیعی ـ


سینه‌ای که روزی در مقابل گلوله های آتشین قرار داشت، امروز آماده است در رویارویی دیگر قرار گیرد. عرصه‌ای که به گفته‌ی او شهرستان در بیکاری رتبه اول دارد و آمار بالای طلاق بیداد می کند، کم از میدان جنگ و جبهه ندارد.

تاریخ شناسنامه‌ای او می گوید ۴۷ سال سن بیشتر ندارد و در نقطه اوج است ولی حضورش در جبهه‌های جنگ تحمیلی و بعد از آن در حوزه‌های فرماندهی کشورهای عراق و لبنان در نیروی قدس چهره‌ای کمی بیش از سن و سال شناسنامه نشانمان می دهد ولی مقاوم و استوار

بچه های جبهه همیشه در صحنه و آماده باش هستند و به گفته او در این فتنه های اخیر هفته‌ها در خیابان مانده است و به خانه نرفته تا بلوا را جمع و به خانه بفرستد.

یکی از صفات برجسته او رک و راستی است. حتی اگر این صفت باعث دلخوری دوستان قدیمش شود. او کارنامه حاجی فرماندار سابق کاشان را قابل نقد می داند از طرف دیگر برخی از مدیران شهری را ضعیف ارزیابی کرده و در این ارتباط انگشت اتهام به سوی علی اصغر گرانمایه پور نشانه می رود.

از فرماندار فعلی نیز دل خوشی ندارد. می گوید افرادی از مسئولین شهر هستند که برای بیان مشکلات حوزه مدیریتی خود ۲۵ روز است از او وقت گرفته اند ولی موفق به دیدار نشده اند.

او عبدالحمید قائمی نژاد است. در سال ۸۹ از سپاه بازنشست شد و با ارتقاء جایگاه ۱۹ ( سرلشکری) و رتبه ۲۲ (ارتشبدی) به جمع پیشکسوتان جنانباز بازنشسته پیوست.

او به موازات میدان جبهه و جنگ حضوری جدی در دانشگاه داشته و دارد. عضو موسس بسیج دانشجویی کشور، فارغ التحصیل رشته جغرافیای انسانی سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد داخلی مدیریت دفاعی در دانشکده فرماندهی و دانشجوی دکترا در رشته امنیت ملی بخشی از سوابق دانشگاهی اوست.

عهده داری مشاغلی در حفاظت ولی امر (بیت مقام معظم رهبری)، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی نشان از ارتباط نزدیک او با سران و سیاستمداران دارد. و اینک با جدیت تصمیم به حضور در میدان سیاست دارد.


ماهنامه جوان کویر

روزنامه کاشان

20 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد