گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

سفیر در حلقه اصول‌گرایان

یادداشت

سفیر در حلقه اصول‌گرایان

نقدی بر همایش جبهه متحد

_ مجید رفیعی _

motahed سفیر در حلقه اصول‌گرایان/نقدی بر همایش جبهه متحد


قدیری وارد جلسه شد. مستقیم به طرف جایگاه رفت و نشست. مدّتی گذشت. مجری منتظر و هر لحظه خبر از نزدیک شدن سخنران می‌داد. در حالی که نگاهها به در بود، منوچهر متکی از در پشتی وارد شد. قدیری به طرفش رفت ولی در یک چشم برهم زدن، یاران گرانمایه بین او و رئیس سابقش فاصله انداختند.

متکی پشت تریبون رفت. از دورترین نقاط دنیا شروع کرد و با گذشت بیش از نیم ساعت به ایران رسید. وارد جبهه متحد اصول‌گرایان شد و گفت: حضرات آیات مهدی کنی و محمد یزدی میدان‌داری جبهه متحد اصول‌گرایان را با هدف وحدت نیروهای ارزشی به عهده گرفته‌اند.

وی افزود: هشت ماه پیش جامعتین منشور اصول‌گرایی را منتشر کرد. شرایط و ضوابطی مشخص کردیم و تشکیلات استانی شکل گرفت و چارچوب‌هایی تعریف کردیم.

متکی ادامه داد: افرادی که شرایط و ضوابط تعریف شده را کسب کردند؛ در فهرست جبهه متحد قرار خواهند گرفت. یک وقت ممکن است در شهری مثل کاشان چند نفر این شرایط را کسب کنند. در این صورت نامزدی در لیست جبهه متحد قرار می‌گیرد که از طریق نظرسنجی علمی مشخص شود مقبولیت عمومی قابل توجهی بین مردم دارد.

منوچهر متکی به شخص مورد حمایت این جبهه در کاشان اشاره‌ای نکرد ولی گفت: در چند روز آینده نتایج این نظرسنجی‌ها مشخص خواهد شد.

در یک نگاه ساده می‌توان فهمید قدیری نه بازی را ساده انگاشته و نه رقیب را. ولی حضورش در همایش جبهه متحد اصول‌گرایان نشان داد علاقمند به بازی رودرو و داخل میدان است.

حال چنانچه حلقه تنگ یاران رقیب مجالی برای او بگذارد و ورود از در پشتی به پیچیدگی بازی دامن نزند، شاهد یک رقابت جدی خواهیم بود.


ماهنامه جوان کویر

روزنامه کاشان

19 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد