گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دفاع فرماندار از بازدید دوره‌ای

خبر

دفاع فرماندار از بازدید دوره‌ای

javadis دفاع فرماندار از بازدید دوره‌ای


علیرضا جوادی یک‌شنبه شب همین هفته و با دعوت گزینشی از خبرنگاران در جلسه شورای اداری شهرستان به تبیین بازیدهای دوره‌ای پرداخت و از خبرنگار حاضر در جلسه خواستار انعکاس آن شد.
فرماندار کاشان گفت: دور جدید طرح سفیران خدمت، با عنوان سفرهای دوره‌ای مدیران شهرستان به روستاها، با تفکیک به سه بخش مجزا موجب شتاب و تسریع در روند اجرای مصوبات می‌شود.
جوادی گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری با شهرداری از شورای شهر و شهردار خواسته شد جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان به مساجد در محله‌ها و مناطق مختلف شهرستان رفته و ضمن شنیدن مشکلات آنان از نزدیک نسبت به درخواست‌های مردمی اقدام کنند.
جوادی یادآور شد: شهرداری کاشان از اواخر مردادماه سال جاری طبق برنامه و جدول زمان‌بندی کار رسیدگی به مشکلات شهروندان کاشان را با حضور در مساجد محله‌ها و مناطق مختلف شهرستان کاشان آغاز کرده و پیشرفت‌های خوبی داشته است.
فرماندار کاشان، بخش دوم فعالیت این طرح را ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و گفت: خدماتی که بر عهده هر یک از دستگاه‌های اجرایی در این طرح است به صورت محدود اما کاربردی‌تر در فرمانداری کاشان پیگیری و انجام می‌شود.
جوادی اضافه کرد: چنانچه نیاز به حضور در محل مورد نظر باشد اقدام شده و اگر برای بررسی بیشتر، نیاز به مدیران استان باشد از آنان دعوت می‌شود.
معاون استاندار اصفهان، همچنین از بازدیدهای دوره‌ای مدیران دستگاه‌ها از روستاها و بخش‌های شهرستان کاشان با هدف پیگیری مصوبات انجام نشده گذشته به عنوان بخش سوم این طرح نام برد و افزود: در ادامه دور جدید سفرهای دوره‌ای مدیران شهرستان به روستاهای شهرستان کاشان تا کنون پنج دوره سفر به روستاها و بخش‌های شهرستان انجام شده است.
گفتنی است جوادی در حالی از شهردار و شورای شهر می‌خواهد که مشکلات مردم را بشنوند که خود حاضر به شنیدن مشکلات مردم در سفرهای دوره‌ای نشد و گفت من برای بررسی مصوبات انجام نشده قبلی به بازدید آمده‌ام. لازم به ذکر است تا این لحظه خبری مبنی بر تشکیل جلسه‌های شهردار و شورای شهر کاشان در محله‌های مختلف شهر از طریق روابط عمومی شهرداری منعکس نشده است.


ماهنامه جوان کویر

روزنامه کاشان

18 بهمن ماه 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد